Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on ok poistua paikalta, jos toista ei näy sovittuna aikana?

Vierailija
14.07.2019 |

Eli jos on vaikka kutsunut jonkun kylään ja ajaksi on sovittu klo 14, niin voiko jo vaikk 14.30 lähteä pois paikalta, jos toista ei näy ja on muutakin tekemistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kännykät on käytännössä kaikilla niin kyllä mä laittaisin ensin viestiä että ootko tulossa tai soittaisin.

Vierailija
2/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko, että kutsuja häpääsee kotoaan puoli tuntia sen jälkeen juin vieraan olisi pitänyt tulla? Miksi? Jos on sovittu tapaaminen kaupungilla, niin minusta se vanha akateeminen vartti odottelua olisi kohtuullinen. Ainahan voi tulla liikenne-esteita tms. Jos on myöhässä tai ei jostain syystä aio tulla, niin luuri kouraan ja ilmoittamaan: "Sorry, olen vähän myöhässä" tai "Sorry, en pääsekään tulemaan. Tuli este". On se kumma, jos muuten ollaan koko ajan luuri kourassa, mutta ei sitten, kun olisi ihan oikeaa asiaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko, että kutsuja häpääsee kotoaan puoli tuntia sen jälkeen juin vieraan olisi pitänyt tulla? Miksi? Jos on sovittu tapaaminen kaupungilla, niin minusta se vanha akateeminen vartti odottelua olisi kohtuullinen. Ainahan voi tulla liikenne-esteita tms. Jos on myöhässä tai ei jostain syystä aio tulla, niin luuri kouraan ja ilmoittamaan: "Sorry, olen vähän myöhässä" tai "Sorry, en pääsekään tulemaan. Tuli este". On se kumma, jos muuten ollaan koko ajan luuri kourassa, mutta ei sitten, kun olisi ihan oikeaa asiaakin.

No siis jos on vaikka vapaapäivä ja vihdoinkin aikaa käydä vaikka lenkillä, uimassa, leffassa tms. niin ei välttämättä viitsi odotella myöhästelevää kaveria kylään ja tuhlata harvinaista vapaa-aikaa siinä.

Vierailija
4/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan tasan 5min.

Mun aikaani ei varasteta enempää.

Vierailija
5/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olen kotonaniin puolisen tuntia voin odotella, pidempäänkin ehkä jos tulee viestiä. 

Jos tapaaminen on jossain kahvilassa niin 15 minuuttia voin venailla.

Vierailija
6/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kaverista. Jos on useinkin tapana tehdä oharit niin en soittelisi edes perään, kun taas normaalisti tunnollisen saapumattoman perään voisin soitellakin. Puoli tuntia odottelua riittää kyllä.

Vierailija
7/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min., mutta ei monesti. Ihan silloin tällöin 2 kertaa vuodessa on normaalia, että tulee joku viivästys. Yleensä jos ei ilmoita myöhästyvänsä niin en odota.

Vierailija
8/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis mninuuttia,sitten lähden!

Kerran oli treffit puolelta,tyyppiä ei näkynyt. Läksin loikkimaan omiin juttuihini. Olin tunnin omissa jutuissani. Sitten textasin että menin jo sinne minne oltiin menossa,missä viivyt. KOTONA VIELÄ;KOSKA....Hitto että suutuin-sanoin että ei tuollai tehdä kun jotain kerran sovitaan. Ehdotti vielä että tavataan siellä pikassa mihin oltiin vielä menossa.

Sanoin että mä lähen kotiin,mikset tullut,toista tuntia myöhässä ertkä edes ilmoita.'

On sen jälkeen pyydellyt anteeksi ja tuluut sovittuun aikaan.

Kannattaa siis sanoa,tiukasti.

Ei saa tuhlata toisten aikaa!

Vierailija
9/9 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, missä paikassa on sovittu tapaaminen. Jos paikaksi sovitaan esim jokin julkinen paikka, niin sitten odotan maksimissaan 10 minuuttia. Jos ei siihen mennessä henkilöä näy, eikä vastaa viestiin niin saatan lähteä johonkin lähelle kiertelemään myymälöitä tai yrittää muuten kuluttaa aikaa.

Yleensä kyllä sovitut tapaamiset on toteutuneet sovitussa ajassa, mutta erään kaverin kanssa olen vähentänyt yhteydenpitoa ja tapaamisia, kun aina ne tapaamiset tahtoo mennä siihen, että h-hetken lähestyessä tulee viesti "tuli tässä yks juttu, menee vielä hetki" eikä hän yhtään sen tarkemmin sano aika-arviota. Ensimmäisellä kerralla se "pikku hetki" kesti noin 45 minuuttia ja toisella kerralla hän "vähän myöhästyi" kahdella tunnilla ja kuitenkin hän vartin välein laittoi viestiä, että "menee vielä hetki". Hän on muutenkin sellainen tyyppi, jolla on aina monta rautaa tulessa yhtäaikaa. Mutta ehkä parempi jatkossa, että hän saa häärätä niiden tuhannen samanaikaisen asian kanssa joidenkin muiden kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä