Miksi jotkut aikuiset ostaa ja kittaa limsaa, ei siitä tule edes humalaan
Tunnen yhden joka kittaa limsaa päivittäin. Mitä järkeä?
En oo koskaan ymmärtänyt mikä limsassa viehättää, lapsenakin kun limsapullon sai, tuskin koskaan loppuun join ennen kuin väljähtyi.
Kommentit (39)
Rakastan limsaa. Joka päivä pitää saada. Mikään ei ole parempaa kuin jääkaappikylmä, juuri avattu kokis. Tai Fanta.
Humalaa en kaipaa.
Kaikki me emme väliä ja eriyisesti naui humalasta, kun selvänäkin ajatus juoksee ja voi pitää erinomaisen hauskaa ilman krapulan aiheuttamaa morkkista.
Olen ehkä jotenkin outo aikuinen mutta limut ovat suurinta herkkuani. Tiedostan toki niiden epäterveellisyyden ja siksi ostankin niitä harvoin. Ehkä kerran kuussa puolen litran pepsin ja sitä sitten nautiskelen kuin kallista shamppanjaa. Makunsa kullakin niinkuin sanotaan.
Koska aiemmin työtön ystäväni pitää pientä kittaria, menen sinne, ostan limsaa ja kittaan sen sitten siinä luukulla.
Vierailija kirjoitti:
Koska aiemmin työtön ystäväni pitää pientä kittaria, menen sinne, ostan limsaa ja kittaan sen sitten siinä luukulla.
Tiskin alta pirtua limsan sekaan. Tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskin alta pirtua limsan sekaan. Tervetuloa.
Hys hys, eihän siitä pitänyt puhua.
Niinpä, eihän aikuinen tarvitse limsaa!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, eihän aikuinen tarvitse limsaa!!!!!!
Kuka sitten tarvitsee limsaa?
Ystäväni joi vuosikaudet Pepsi lightia päivät pitkät. Yli 50 vuotias nainen. Todella litrakaupalla ,koko aja oli Pepsipullo käsissä.
Oli sitä mieltä, että Pepsin juominen esti häntä napostelemasta.
Kuoli vatsasyöpään 70 vuotiaana. Oliko syynä Pepsin keinotekoinen makeutusaine?
Limunaatilla ei ole tarkoituskaan tulla humalaan. Sen on tarkoitus maistua hyvältä ja kuplia.
Vierailija kirjoitti:
Aah..otanpa taas 7up.
Kun puhut, sanotko noin: "otanpa taas sevenap"? Vai sanotku kuitenkin "otanpa taas sevenappia/sevenapin"? Miten noiden sijapäätteiden kirjoittaminen on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni joi vuosikaudet Pepsi lightia päivät pitkät. Yli 50 vuotias nainen. Todella litrakaupalla ,koko aja oli Pepsipullo käsissä.
Kuoli vatsasyöpään 70 vuotiaana. Oliko syynä Pepsin keinotekoinen makeutusaine?
Isosäni käytti kuulemma todella paljon voita. Kuoli luoti päässä Kannaksella kesällä -44. Oliko syynä voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoli vatsasyöpään 70 vuotiaana. Oliko syynä Pepsin keinotekoinen makeutusaine?Isosäni käytti kuulemma todella paljon voita. Kuoli luoti päässä Kannaksella kesällä -44. Oliko syynä voi?
Tottakai syy on voissa.
Itse juon light cokista tai pepsi maxia. Sen sijaan en juo ollenkaan olutta ja siideriä. Enkä myöskään tee avauksia tänne palstalle joissa ihmettelen että kuka kumma niitä kaljoja ryystää.
Typerä aloitus.Että kun on lapsena juonut limsaa ei sitä enään aikuisena saa juoda?
Känniin en tahdo tulla enkä pidä alkoholin mausta. Yleensä juon vettä, kesällä joskus sokeritonta limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse juon light cokista tai pepsi maxia. Sen sijaan en juo ollenkaan olutta ja siideriä. Enkä myöskään tee avauksia tänne palstalle joissa ihmettelen että kuka kumma niitä kaljoja ryystää.
Olet kyllä hyvä ihminen!
No mä oon koittanut poikaystävälle selittää, että mehut ja limut on ihan turhaa sokeria!
Vodkan kanssa siinä on jotain järkeä, mutta ei herranjumala ilman!