Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko paha mies?

Vierailija
13.07.2019 |

Alan aina seurustelemaan naisten kanssa, joista en yhtään välitä, sitten muutaman kuukauden päästä laitan poikki. Tässä on hieman se takana, että en saa koskaan naista ketä oikeasti haluan, niin tyydyn omaa tasoa alempiin ja eihän sitä sitten jaksa kuin hetken aikaa. Syytän kyllä siitä teitä naisia, koska haluatte aina omaa tasoa paremman miehen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi alat seurustella? Ala vasta sitten kun kolahtaa kunnolla.

Vierailija
4/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaihtoehtoa ei sitten ole olemassa, että arvotat itsesi liian korkealle ja haluamasi on sinulle liian hyvä. Eipä tietenkään.

Vierailija
5/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, tasoteoria sitä ja tasoteoria tätä.

Vierailija
6/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ainoa vastenmielinen asia sinussa.

Vierailija
7/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini?

Vierailija
8/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini?

44-v valkoinen mies

Vierailija
9/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ainoa vastenmielinen asia sinussa.

Mikä muu minussa on vastenmielistä? Olen oikein mukava kaveri, such a nice guy!

Vierailija
10/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaihtoehtoa ei sitten ole olemassa, että arvotat itsesi liian korkealle ja haluamasi on sinulle liian hyvä. Eipä tietenkään.

Se ei mitenkään ole mahdollista, koska olen komea ja varakas!

Vierailija
11/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olet koskaan naista koskettanutkaan!

Vierailija
12/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selkeästi vaan oltava se seurustelusuhde, yksin et halua olla.  Et saa naisia, jotka sinua oikeasti kiinnostaa ja kun joku on oltava, otat tarjolla olevan, johon sinulla on mahdollisuus, mutta et ole häneen kuitenkaan tyytyväinen. Oletko ajatellut, että tuo ei ole ihan tervettä. Särjet sydämiä ja leikit muiden tunteilla. Ajatteleppa, että joku päivä löydät sen unelmiesi naisen, hän aloittaa suhteen kanssasi ja jättää parin kuukauden päästä sinut, kun ei ollut oikeasti kiinnostunut sinusta, olit hänelle vain ajankulua, kunnes löysi paremman. Ehkä sitten tiedät, miltä tuo tuntuu.

Vierailija
13/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selkeästi vaan oltava se seurustelusuhde, yksin et halua olla.  Et saa naisia, jotka sinua oikeasti kiinnostaa ja kun joku on oltava, otat tarjolla olevan, johon sinulla on mahdollisuus, mutta et ole häneen kuitenkaan tyytyväinen. Oletko ajatellut, että tuo ei ole ihan tervettä. Särjet sydämiä ja leikit muiden tunteilla. Ajatteleppa, että joku päivä löydät sen unelmiesi naisen, hän aloittaa suhteen kanssasi ja jättää parin kuukauden päästä sinut, kun ei ollut oikeasti kiinnostunut sinusta, olit hänelle vain ajankulua, kunnes löysi paremman. Ehkä sitten tiedät, miltä tuo tuntuu.

Mut naiset on pahoja, ehkä he ansaitsevat sen? Olen huomannut, että naiset on pahoja ja julmia.

Vierailija
14/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miestä? Olen bi

Vierailija
15/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut naiset on pahoja, ehkä he ansaitsevat sen? Olen huomannut, että naiset on pahoja ja julmia.

Kuten sanottua, olet paha mies.

Vierailija
16/16 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miestä? Olen bi

No sittenhän asia on ihan erillainen T. Martti 125 v