Matkailu Tampereella ja Turussa
Ovatko Tampere ja Turku turvallisia kaupunkeja matkailijoille? Onko eroa sillä, onko matkailija suomalainen vai ulkomaalainen? Onko alueita, joita pitää välttää, ja voiko jossain kulkea öisinkin ilman tarvetta pelätä ryöstöä, raiskausta tai tappoa?
Kommentit (3)
Ei kannata mennä. Ovat turvattomia. T. Palstapersu
Vierailija kirjoitti:
No Tampere ainakin on. Keskusta on kyllä sekasin raitiotyömaan takia, mutta tekemistä ja nähtävää löytyy kyllä joka lähtöön. Oon asunut keskustan lähellä 8 vuotta ja en oo törmännyt mihinkään vaaralliseen meininkiin. Tullintorin alueella on nistikeskittymä, mutta aika harmittomia nekin on. Eikä siellä edes ole mitään mielenkiintoista miksi sinne pitäisi mennä. Turussa aika sama homma. Oon tosin käynyt vaan pari kertaa.
Tullintorilla oli v 1991 Prismassa transvestiitteja. Ne oli silloin vielä aika outo näky, mutta rauhallisia hemmoja.
No Tampere ainakin on. Keskusta on kyllä sekasin raitiotyömaan takia, mutta tekemistä ja nähtävää löytyy kyllä joka lähtöön. Oon asunut keskustan lähellä 8 vuotta ja en oo törmännyt mihinkään vaaralliseen meininkiin. Tullintorin alueella on nistikeskittymä, mutta aika harmittomia nekin on. Eikä siellä edes ole mitään mielenkiintoista miksi sinne pitäisi mennä. Turussa aika sama homma. Oon tosin käynyt vaan pari kertaa.