Onko teitä koskaan jätetty kutsumatta luokkakokouksiin?
En ollut mikään suosittu ja vietin koko peruskouluajan yksin ja ilman kavereita. En suinkaan ollut mikään hiljainen hissukka enkä ujo, vaan tykkäsin kyllä puhua ja paljon ihmisten kanssa, tutustua, olla aktiivinen ja avoin, kyselin ihmisten tarinoita ja olla hyvin utelias jne. Olin kuitenkin liian omituinen, siis tykkäsin lukea kirjoja ja kertoa tarinoita mikä pelotti liikaa muita. Eikä puheliaista ulospäinsuuntautuneista ihmisistä muutenkaan tykätty. Ei musta tosin mitään kirjailijaakan myöskään tullut kuten niihin aikoihin aloin haaveilla, vaan siivooja, mutta vanhat koulutoverit nyrpistää edelleenkin nenäänsä minut nähdessään.
Kommentit (6)
Mistä tiedät ettei sinua ole kutsuttu johonkin?
Ei ole kutsuttu. En tiedä ovatko pitäneet niitä. Olin sellainen arka erakko.
Minusta ei pidetty.
Varmaankin. En jakelee yhteystietojani. Eikä niitä mistään luovutetakkaan. Mikäli joku ei käyttänyt Trafin tietoturva-aukkoa hyväkseen. Asun myös jopa eri maassa nykyisin ja sekä sukunimi että kutsumanimeni ovat eri.
En tiedä. Asun kaukana sieltä, missä kouluaikoihin asuin enkä ole sosiaalisessa mediassa kovinkaan paljon. En tiedä onko ollut luokkakokouksia.
Olin se epäsuosituin ja koulukiusattu tyttö peruskouluaikana. Nykyään suht normaali työssäkäyvä aikuinen. Menin baariin oman kaveriporukan kanssa ja siellä baarissa oli tutun näköisiä naamoja: peruskouluaikaisia tyyppejä. Niitä oli muutama. Some-kyylä kun olen, sain tietoon, että sinä iltana siellä baarissa pidettiin luokkakokous. Minua ei tietenkään oltu kutsuttu :D tuskin menetin mitään.
Vieläkö sellaisia hyödyttömiä typeryyksiä edes pidetään?