Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan seurannut Gösta sarjaa HBO:lta?

Vierailija
13.07.2019 |

Minulle oli aika hankala paikka huomata, että olen samanlainen avuton valittaja kuin nuo Göstan läheiset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä. Onko sitä jo monta jaksoa nähtävillä, vai koko kausi? En tykkää odotella jaksoja, joten katson vasta, kun on enemmän jaksoja. :) 

Vierailija
2/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja sarja on aivan mainio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava esimerkki siitä, miten liian kiltti ja epäitsekäs ihminen suorastaan auttaa muista ihmisistä esille sen itsekeskeisen kusipään. Jos Gösta iskisi nyrkin pöytään, tilanne olisi eri.

Vierailija
4/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä. Onko sitä jo monta jaksoa nähtävillä, vai koko kausi? En tykkää odotella jaksoja, joten katson vasta, kun on enemmän jaksoja. :) 

Koko kausi on!

Gösta on piinallista katsottavaa, mutta ei siksi, että se olisi huono, vaan siksi, että se aiheuttaa niin epämukavia tuntemuksia. Olen katsonut muutaman jakson. Löysin sen Hesarin jutun perusteella, ja hienoksi alkusoitoksi sarjalle sukeutui se, että pääosaa esittävä näyttelijä kertoi, ettei sarjan tekovaiheessa pitänyt Göstaa ollenkaan ärsyttävänä, ainoastaan katsottuaan valmiin sarjan hänelle valkeni koko totuus. 

Gösta-sarja on toki karrikoitu, mutta kilteille sekä kilttien ihmisten kiltteyttä hyödyntäville siinä on paljon oppimisen aihetta. Liika kilttiys johtaa helposti kynnysmattouteen ja toisten tuhoisan käytöksen mahdollistamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi