Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiseen jalkaani on ehkä alkanut muodostumaan vaivaisenluu.

Vierailija
13.07.2019 |

Voinko jotenkin vielä vaikuttaa tuohon että ei menis pitemmälle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt itse niin että kun katson telkkaria tms nousen varpaille ja pumppaan siinä ylös alas. Mulla oli vaivaisenluu jo kipeä mutta ei vaivaa enää. Pystyn seisomaan niin korkealla varpailla kuin pääsee kuin kivi.

Vierailija
2/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo sellainen mikä vaivaa enemmän, mutta lääkäri ei leikkaa vielä, sitten vasta kun on vielä pahempi. Lenkkareita joudun vaan käyttämään, tympii. Toivoisin ettei leikkaukseen tarvitsisi turvautua, mutta omani on niin pitkällä, ettei varmaan muu auta. Lääkäri väläytti luudutusleikkausta. Ois kiva tietää voiko enää silloin käyttää koskaan korkokenkiä, vaikka 6-7 cm koroilla. Oliskohan täällä kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mistä vaivaisenluun kehittyminen sulla johtuu. Mutta kokeile matalia, päkiän kohdalta leveälestisiä ja SUORAlestisiä kenkiä ja jalkateräjumppaa (jalkaterän lihaskuntoa ja venytyksiä).

Vierailija
4/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä jalkaterapeutille, saat juuri sinulle sopivat hoito-ohjeet. 

Vaivaisenluun kehittymistä voi estää, ja jos se on lievä sen voi ehkä jopa suoristaa. 

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00339&p_hakusana=vaivaisenluu

Vierailija
5/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puriinipitoisten ruokien välttäminen saattaa myös auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme