Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arttu Wiskari - Suomen aliarvostetuin laulaja

Vierailija
13.07.2019 |

Miksi ihmeessä Arttu Wiskaria ei pidetä Suomessa oikein missään arvossa? Mun mielestä Arttu on Suomen parhaimpia mieslaulajia kuitenkin. Mistä johtuu aliarvostus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 1984 vuonna syntynyt kaveri ajoi kaksivuotiaana autolla mökkitietä ja koki elämänsä teinirakkauden, ei hän mikään turha tyyppi voi olla.

Vierailija
2/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin aliarvostettu, miten se näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyis vaan tekee biisejä ja jättäis laulamisen ammattilaisille.

Vierailija
4/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ei tee itse biisejään! Ne tekee hänen bändinsä basisti Janne Rintala. Siksi mielestäni Arttu on pikemminkin yli- kuin aliarvostettu kun antaa ymmärtää itse ssnoittavansa ja säveltävänsä mitä ei todellakaan tee. Janne biisintekijänä näkyy kyllä biisien tiedoista.

Vierailija
5/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 1984 vuonna syntynyt kaveri ajoi kaksivuotiaana autolla mökkitietä ja koki elämänsä teinirakkauden, ei hän mikään turha tyyppi voi olla.

Tämä just. Miksi kolmekymppinen kaveri hoilaa kokoajan 80- ja 90-luvusta? Tai no, siksi että nuo vuosikymmenet ovat olleet viime vuosina jotenkin in ja tapetilla muutenkin ja niistä saa kirjoitettua nostalgisia, samaistuttavia veisuja. Wiskari on laskelmoidun tavallinen kansanmies-artisti.

Vierailija
6/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä just. Miksi kolmekymppinen kaveri hoilaa kokoajan 80- ja 90-luvusta? Tai no, siksi että nuo vuosikymmenet ovat olleet viime vuosina jotenkin in ja tapetilla muutenkin ja niistä saa kirjoitettua nostalgisia, samaistuttavia veisuja. Wiskari on laskelmoidun tavallinen kansanmies-artisti.

Kts kommentti n:o 4. Artulle tehdään biisit valmiiksi nenän eteen laulettavaksi, eli hän ei itse ole imagoaan rakentanut vaan sekin on hänelle ulkopuolelta tehty. 

Vierailija
7/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu ei tee itse biisejään! Ne tekee hänen bändinsä basisti Janne Rintala. Siksi mielestäni Arttu on pikemminkin yli- kuin aliarvostettu kun antaa ymmärtää itse ssnoittavansa ja säveltävänsä mitä ei todellakaan tee. Janne biisintekijänä näkyy kyllä biisien tiedoista.

Tää onkin jännä juttu. Ei ollut kyllä hajuakaan, ettei itse tee biisejään. Antaa kyllä itsestään kuvan, että olisi nienomaan singer-songwriter.

Vierailija
8/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin jännä juttu. Ei ollut kyllä hajuakaan, ettei itse tee biisejään. Antaa kyllä itsestään kuvan, että olisi nienomaan singer-songwriter.

Mun mielestä ei haittaa ettei tee itse mutta ärsyttävää kun antaa niin ymmärtää. Mummot ja papat itkee kuorossa miten upeat ja koskettavat sanat on esim. Tuntematon potilas biisissä ja Arttu ottaa kiitokset vastaan, vaikka kappaleen on tehnyt Janne Rintala. Tämä kuvio tuli selväksi kyllä myös tv-ohjelmassa Unelmia ja studiohommia jossa Rintalan biisintekoa kuvattiin.

Vierailija
9/9 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää kyseistä henkilöä ja vaihdan kanavaa, jos kuulen sitä.