Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään USKOVAISTA jonka mielestä Lordin esitys ei ollut saatananpalvontaa?

Vierailija
26.05.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla esiintymisellä ei ole mitään tekemistä saatananpalvonnan kanssa. Mr. Lordilla on todella fiksuja mielipiteitä: Vastustaa huumeidenkäyttöä ja rotusortoa, eikä antaisi pettämistä anteeksi.

Vierailija
2/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen ja Lordi on ollut minusta alusta lähtien puhdasta saatananpalvontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tykkäsin jo ennen Euroviisuja.

Vierailija
4/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sydämen uskossa Jeesukseen, eikä mun mielestä Lordi ole saatananpalvontaa.

Kiinnostuin Lordista kun se sai niin ristiriitaisen vastaanoton. Tutustuin bändiin median kautta ja heidän euroviisu biisiinsä. Totesin et fiksuja kundeja ja hyvä biisi, hyvät sanat. Ne maskit kuuluu niiden rock showhunsa, vaikkakin ristiriitaisia tunteita herättäviä. Rumia ovat, mut se on tarkoituskin. Surullista että seksistisesti esiintyvät naiset euroviisuissa ovat hyväksytympiä kuin " sairaan rumat" .

Vierailija
5/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos oletkin väärässä? Etkä huomaa todellista pahuutta maailmassa, kun tuijotat näihin " mörköihin" ?

Vierailija
6/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T uskovainen nro 8

Vierailija
7/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaa Loordi

Vierailija
8/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen sydämen uskossa Jeesukseen, eikä mun mielestä Lordi ole saatananpalvontaa.

Kiinnostuin Lordista kun se sai niin ristiriitaisen vastaanoton. Tutustuin bändiin median kautta ja heidän euroviisu biisiinsä. Totesin et fiksuja kundeja ja hyvä biisi, hyvät sanat. Ne maskit kuuluu niiden rock showhunsa, vaikkakin ristiriitaisia tunteita herättäviä. Rumia ovat, mut se on tarkoituskin. Surullista että seksistisesti esiintyvät naiset euroviisuissa ovat hyväksytympiä kuin " sairaan rumat" .

Vierailija
9/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on Saatanan harhautusta.

Vierailija
10/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö 16/17! Ensin parjataan uskovia, kun he tuomitsevat Lordin. Ja nyt kun löytyy uskovia jotka tykkäävät bändistä, se on saatanan harhautusta. Taidat itse olla paholaisen leivissä. ;)

9

Vierailija
11/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö!

Vierailija
12/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muu sanoma takaraivossa kuin saatananpalvonta. Kiihkoilijat voisi vetää pari kertaa henkeä.

Vierailija
13/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tunnustaa olevansa uskovainen, vieläpä srk:lle töitä tekevä, jonka mielestä lordin euroviisubiisi, jos se nyt jotakuta palvoo, niin sitten Jumalaa. Hard rock halleluja!! :)

Vierailija
14/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paholainen ei useinkaan valitse niin " helppoa" tapaa näyttäytyä, että kirjaimellisesti rumana. Jos jokin on pahaa, se on monesti ovelasti piilotettu pinnalta kauniiseen.

Vierailija
15/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni paholainen ei useinkaan valitse niin " helppoa" tapaa näyttäytyä, että kirjaimellisesti rumana. Jos jokin on pahaa, se on monesti ovelasti piilotettu pinnalta kauniiseen.

Vierailija
16/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mielummin hakusanalla ABORTTIVIDEO, niin tiedät mistä Suomi puhuu.

Pitää pelotella keksityillä kauheuksilla kun todelliset kauheudet eivät enää tee mitään vaikutusta.

Vierailija
17/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin viihdetta, ja hölmöä hupia?