Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovakantinen vai kankainen matkalaukku?

Vierailija
12.07.2019 |

Ruumamatkalaukuksi. Kuinka monelta on kovakantiset hajonneet lentoyhtiöiden toimesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovakantinen ihan luteiden takia. Ja kirkkaan värinen, mielellään neonvihreä, keltainen tai pinkki. Luteet välttelevät noita värejä. Silti varovaisuus.

Ei ole ikinä hajonnut kovakantinen mulla, ja työmatkoja olen tehnyt jo vuosikymmenien ajan monta kymmentä vuosittain.

Vierailija
2/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovakantinen ihan luteiden takia. Ja kirkkaan värinen, mielellään neonvihreä, keltainen tai pinkki. Luteet välttelevät noita värejä. Silti varovaisuus.

Ei ole ikinä hajonnut kovakantinen mulla, ja työmatkoja olen tehnyt jo vuosikymmenien ajan monta kymmentä vuosittain.

Onko ludeongelmat ruumassa kuinka yleisiä? Itse en ole kuullutkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteet ovat kuitenkin 5,5 mm kokoisia. Ei kai sitä vetoketjut kiinni mahdu sisälle pujahtamaan? Itsellä ainakin kankainen suuri matkalaukku, eikä ole ollut mitään ongelmaa luteiden kanssa. 

Vierailija
4/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ludeongelmat ruumassa kuinka yleisiä? Itse en ole kuullutkaan. 

Ei ruumassa vaan kohdepaikassa...

Vierailija
5/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään kovista. Mulla on kerran hajonnut, Itävallassa, vähän vitutti kun kaikki tavarat oli irtonaisina siinä kentän hihnalla. Sen jälkeen laukku teipattiin saumoista, on kestänyt. Korjaus maksettiin.

Tykkään kovista sen vuoksi, että niitä voi pyyhkiä. Kankaiseen tarttuu mun mielestä likaa. Kerran Latviassa myös kankainen oli hajonnut. Huomasin sen vasta hotellissa, joten mitään korvausta en saanut.

Vierailija
6/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut kankainen. Joustaa paremmin ja antaa periksi täytettäessä ihan täyteen. Ikinä ole ollut yhtään ludetta laukuissa.

Vierailija
7/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut kovakantinen matkalaukku, ei ole koskaan mennyt rikki. Tämänhetkiset laukut on Titan X2-merkkiä, joiden materiaali joustaa jonkun verran, vaikka kovakantisia onkin. 

Vierailija
8/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin kankaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi