Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 18-vuotias olla jo täyspituuteen kasvanut?

Vierailija
12.07.2019 |

Erästä tutun lasta olen arvioinut mielessäni jo pitkään vähintään 24-vuotiaaksi ihan vain pituuden vuoksi, ja tietysti muukin olemus on tukenut sitä luuloa. Nyt kuulin, että se on vasta täyttänyt 18! Siis, what. Miten se voi olla niin elvetin pitkä, pidempi kuin kumpikaan vanhempansa on koskaan ollut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tytöt kasvavat jo yläkouluiässä usein täyteen mittaan.

Vierailija
2/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä pituuskasvu hidastuu, kun menkat alkaa. Eli moni tyttö alkaa olemaan pituudessaan yläasteella.

Pojat sitten taas tuntuu alkavan kasvamaan vasta yläasteen jälkeen ja pituuskasvua tuntuu riittävät parikymppiseksi saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on että tytöt ovat tuossa iässä lopullisessa pituudessa mutta pojat voivat vielä kasvaa paljonkin

Vierailija
4/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat pitempiä kuin luulevat. Eli mittaukset on lopettu 18v kun kasvu on hidastunut.

Vierailija
5/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva tyttö kasvaa enää 16 vuotiaana, ja useimmat pojatkin taitaa olla kyllä 18v. jo täydessä mitassaan, jotkut harvat kasvaa vielä armeijassa. Hullu ajatus ajatella että joku on jonkun ikäinen pituuden perusteella. Mulla on kaksospojat joilla on 13cm pituuseroa ja ovat vasta alakoulussa, sitä ei kukaan tiedä minkäpituisia ovat täysi-ikäisinä aikuisina. Yksi tuttava aina puhuu kaksosmiehistä jotka on ihan eri pituisia ja kroppaisia aikuisenakin kuten meidän pojat on olleet aina.

Vierailija
6/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt ketään voi luulla iän perusteella minkään ikäiseksi, siis aikuista? Yleensä ihminen on 18- vuotiaana sen pituinen kuin on eli täysikasvuinen. Tytöt varsinkaan eivät kasva enää 15-16 ikävuoden jälkeen pituutta ja kyllä se on pojillakin kasvupyrähdys jo takana tuossa iässä, korkeintaan muutama sentti voi vielä tulla ennen 20 vuoden ikää. Eli hassu kysymys ap.

Vierailija
7/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva tyttö kasvaa enää 16 vuotiaana, ja useimmat pojatkin taitaa olla kyllä 18v. jo täydessä mitassaan, jotkut harvat kasvaa vielä armeijassa. Hullu ajatus ajatella että joku on jonkun ikäinen pituuden perusteella. Mulla on kaksospojat joilla on 13cm pituuseroa ja ovat vasta alakoulussa, sitä ei kukaan tiedä minkäpituisia ovat täysi-ikäisinä aikuisina. Yksi tuttava aina puhuu kaksosmiehistä jotka on ihan eri pituisia ja kroppaisia aikuisenakin kuten meidän pojat on olleet aina.

Juurikin näin. Kerran olin hieman hölmistynyt, kun mummini kysyi minulta 24-vuotiaana, olenko kasvanut pituutta. Olen siis nainen.

Vierailija
8/8 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olin sen pituinen kuin nyt aikuisena (162 cm) jo 13-14-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän