Miehesi inttikertomuksista paljastuu se onko hän homoromanttinen heteroseksuaali
Vaikka olisi seksuaalisesti kiinostunut vastakkaisesta sukupuolesta voi henkilön romanttinen vetovoima ja fantasiat kohdistua silti samaan sukupuoleen. Tälläisistä miehistä usein myös sanotaan että he "homostelevat" tai "äijäilevät" toistensa kanssa tai "avat keskenään kuin pikkupoikia". Tunnistatko omasta parisuhteestasi?
Kommentit (6)
Ny en kyllä täysin tainnut ymmärtää...
Tunnistan itseni. Olen aina pitänyt itseäni hyvin maskuliinisena miehenä. Noh intissä löysin oman feminiisen puoleni. Olimme metsäleirillä ja oli mun vahti vuoro yöllä. Seisoin montussani ja siihen paikalle pölähtää yliluuntantti Jape. Hän kertoi mulle ihan rehellisesti miten siellä asiat menee ja sanoi pitäväni minusta ja etenkin kyykätyistä pakaroistani. Niin vaan meni koko yö siinä montussa ja aamulla oli kaikki paikat aseenrasvassa. Ennen kuin lähti upseeri telttaansa nauttimaan aamukahvia niin sanoi mulle että jos nämä hommat kiinnostaa niin ei muuta kun upseerikouluun.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan itseni. Olen aina pitänyt itseäni hyvin maskuliinisena miehenä. Noh intissä löysin oman feminiisen puoleni. Olimme metsäleirillä ja oli mun vahti vuoro yöllä. Seisoin montussani ja siihen paikalle pölähtää yliluuntantti Jape. Hän kertoi mulle ihan rehellisesti miten siellä asiat menee ja sanoi pitäväni minusta ja etenkin kyykätyistä pakaroistani. Niin vaan meni koko yö siinä montussa ja aamulla oli kaikki paikat aseenrasvassa. Ennen kuin lähti upseeri telttaansa nauttimaan aamukahvia niin sanoi mulle että jos nämä hommat kiinnostaa niin ei muuta kun upseerikouluun.
Mun maanpuolustusinto nousi just.
Eipä miehen ole juurikaan tarvinnut minulle kertoa inttijuttujaan, valtaosan ajasta olin itse paikalla näkemässä.
Rva kers
Mies on keronut monta kertaan miten harkoissa olivat nukkuneet kaikki korsussa samassa läjässä.
Tuo kaksijakoinen malli lipsahtaa hyvin herkästi homofobian puolelle, en suosittele ajattelemaan omia, saati sitten kenenkään toisen ihmisen asioita noin. Etenkään jos olet hetero.