Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muoviessut

Essumies
12.07.2019 |

Olen aina tykännyt muoviessuista. Jokunen vuosi sitten kehtasin ottaa vaimon kanssa asian puheeksi, että tykkäisin rakastella pelkkä essu päällä. Hän otti asian hienosti, ehkä hänellä oli asiasta jo jonkinlainen epäilys.
Muistan varmasti loppuelämän, miten hyvältä ja jännittävältä tuntui alastomana pukea muoviessu päälleni vaimon katsoessa vierellä.
Hän alkoi hyväilemään minua ja tunsin kuinka sain kovan erektion. Tuntui ihanalta ja hetken kuluttua aloimme rakastelemaan. Se oli yksi ihanimmista rakasteluhetkistä.
Joskus vaimoni tyydyttää minut siten, että hyväilee minua muoviessulla ja laukean essuun.
Olen tosi tyytyväinen kun sain aikanaan tämän fetissin kerrottua. Tämä on sellainen kiva lisämauste parisuhteessamme.
Jostakin saattaa tuntua tällainen asia kummalliselta, mutta minulle tuossa muovin kosketuksessa on se ”jokin”. Ei sitä pysty sen kummemmin selittämään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää tiskatessa essua ,

Kiva mennä piristeleen etumusta. Jos haluan antaa enemmän laitan kumikäsineet käteen ennen keittiöön.menoa.

Tiskaaminen loppuu ,

Mutta ei haittaa

Vierailija
2/5 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, tuo kuulostaa kivalta!!

Tuohan on vähän samanlainen juttu kuin meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pitää essua tiskatessa ja välillä kumihanskoja muka käsien kuivumisen estämiseksi.

Todellisuudessa hän haluaa runkata minua essunsa ja hanskojen kanssa minua.

Vierailija
4/5 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muoviessuja löytyy vielä nettikaupoista.

Vierailija
5/5 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana viikonloppu vaimon kanssa. Harrastimme essukivaa jälleen. Muoviessulla hyväily ja essuun laukeaminen on ihanaa...Upeinta on, että oma kultani hyväksyy ja ymmärtää minut tällaisena!