Kohta 20v. täynnä ensirakkauden - ja ainoan rakkauden - kanssa
Onko muita, jotka vieläkin yhdessä ensirakkautensa kanssa? Tämä on kaiketi nykypäivänä jo harvinaista?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kohta neljännesvuosisata umpeutuu. Onni kukoistaa meillä ja onnittelut myös teille! Tässä on ison kiitoksen paikka omalle rakkaalle. Hän on aivan ihana.
Samat sanat! Onnittelut pitkästä liitosta! :)
ap
Kyllä. Heinäkuussa 43. hääpäivä ja vieläkin rakkautta riittää. Minulla on paras mies!
Onnea kaikille! Meiltä kysyttiin lentokoneessa viime vuonna 20-vuotishäämatkalla, että olemmeko vastanaineita toisella kierroksella. Ei olla vaan ensimmäisellä, se hämmästyttää nykyajan ihmisiä. Siksi tuli puhetta kun mies oli tilannut pullon shamppanjaa koneeseen meille juotavaksi matkan ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Heinäkuussa 43. hääpäivä ja vieläkin rakkautta riittää. Minulla on paras mies!
Tänäänkin mies sanoi kaupassa: -Kuule kulta, otetaanko mansikoita?
Hän ei edes huomaa, miten kauniisti hän puhuu minulle aina.
Onnea! Myöhemmin kesällä meillä tulee täyteen 43 v, joista naimisissa 38 v. Onnellisia edelleen.
Voih, tällä hetkellä on oma ensirakkaus menossa mutta vasta alkutaipaleella. Toivottavasti tulevaisuus olisi samanlainen kuin teillä, jotka olette pysyneet kauan yhdessä :)
Kohta neljännesvuosisata umpeutuu. Onni kukoistaa meillä ja onnittelut myös teille! Tässä on ison kiitoksen paikka omalle rakkaalle. Hän on aivan ihana.