Asiakkaalla kouvolatukka..... pokassa pitämistä
Huvia asiakaspalvelijan tylsään elämään. Tänään meinasin tirskahtaa, kun asiakkaaksi tuli ilmiselvä palstan keskusteluissa kuvailtu kouvolatukka. Olen lukenut liikaa keskusteluja ja meinas pokka pettää pahemman kerran. Mitä hyvänen aika näiden tätien päässä liikkuu, jotka värjäävät tukkansa näin?
Muutenkin kesän kuluessa - ja muutenkin - on taas ollut hauska tilastoida suomalaisten maatiaisperimän ilmentymiä. Miten voikin olla näin punkeroa, punakkaa ja possunaamaista kansaa? Harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta olemme valtaosin sekä kasvoiltamme että ruumiinrakenteeltamme todella rumia.
Kommentit (34)
Olet vakavasti häiriytynyt. Hae apua.
Peiliinkö katsoit kasvo- ja ruumiinrakenneanalyysiä pohtiessasi...
Noi voi harmi kun ei ole sattunut vielä AP sitten kohtaamaan yhtä ihanaa persoona mitä itsekin on :) Toivottavasti sattuu vielä kesän mittaan sellainenkin vastaan, niin on sitten yhdessä mukava arvostella muita ja toisianne.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Peiliinkö katsoit kasvo- ja ruumiinrakenneanalyysiä pohtiessasi...
Eipä ole työtehtävissä aikaa tuijotella peiliin. Olen vain kyllästynyt siihen, että enenevä osa ihmisistä on lä s ke j ä ja rumia. Tätähän ei tietty ääneen saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan puhua esimiehelle
Miksi?
No maakunnisssahan näitä riittää. Kaikki kauniit asuu pk-seudulla. Täällä Treella on paljon näitä kouvolatukkia.
Vierailija kirjoitti:
No maakunnisssahan näitä riittää. Kaikki kauniit asuu pk-seudulla. Täällä Treella on paljon näitä kouvolatukkia.
Kuinkas sattuikaan... aiemmin kuulemani termi "kouvolatukalle" onkin juuri "tamperelainen kampaajaopiskelijatukka" :o)))))
Savonlinnan torilla oli kouvolatukkainen täti. Muuten värjätty mustaksi, otsis värjätty punaiseksi koko otsan mitalta.
Olen kotoisin Kouvolasta, tosin jo ajat sitten muuttanut sieltä pois. Onko minulla lopun elämääni tämä "kouvolatukka", vai lakkaako se olemasta sellainen pois muutettuani??
Vierailija kirjoitti:
Mitä iniset molokki?
Joku töyhtötäti provosoitui saman tien :o)
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin Kouvolasta, tosin jo ajat sitten muuttanut sieltä pois. Onko minulla lopun elämääni tämä "kouvolatukka", vai lakkaako se olemasta sellainen pois muutettuani??
Tiedätkö edes mikä on kouvolatukka? Tukan saa yleensä värjättyä ja vanha väri kasvaa pois - useimmilla.
Mikä oikeus sulla on halveksia asiakkaita? Kerro mulle perustelut? Itselläni on myös tuollaiset hiukset. Todella ikävää lukea tällaista.
Hyvinhän meillä Suomessa on asiat. Täällä päivitellään läskejä ja hiuksia, Briteissä vatvotaan herttuattarien kauneuseroja ja heidän pikku kultanuppujaan.
Tunnen monia tällaisia prinsessoja, jotka teineinä olivat niin yleviä hoikkuudestaan ja pitkistä paksuista hiuksistaan. Kelataan 20 vuotta eteenpäin ja nämä ovat itse niitä halveksimiaan tankkeja ja kouvolatukkaisia tanttoja. Keski-ikäisinä joillain hiukset ohenee, joten ei ole järkevää pitää ohutta hiirenhäntää ja painokin lähtee nousemaan ellei syö max. 1200 kcal/pv. Väristä tosin olen samaa mieltä, en ymmärrä näitä shokkivärejä, mutta se ei ole taas mun ongelma. Haluan nähdä ap:n parinkymmenen vuoden kuluttua. Teineinä kaikki pysyvät hoikkina vaikka vetäisivät 10 pizzaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia tällaisia prinsessoja, jotka teineinä olivat niin yleviä hoikkuudestaan ja pitkistä paksuista hiuksistaan. Kelataan 20 vuotta eteenpäin ja nämä ovat itse niitä halveksimiaan tankkeja ja kouvolatukkaisia tanttoja. Keski-ikäisinä joillain hiukset ohenee, joten ei ole järkevää pitää ohutta hiirenhäntää ja painokin lähtee nousemaan ellei syö max. 1200 kcal/pv. Väristä tosin olen samaa mieltä, en ymmärrä näitä shokkivärejä, mutta se ei ole taas mun ongelma. Haluan nähdä ap:n parinkymmenen vuoden kuluttua. Teineinä kaikki pysyvät hoikkina vaikka vetäisivät 10 pizzaa päivässä.
Mistä päättelet, että keskustelun aloittaja on teini tai hoikka tai pitkähiuksinen? Ja ei myöskään ole keski-ikäisenä pakko värjätä kouvolatukkaa. Eikä välttämättä kerätä ylipainoa.
Ja katsopa tämän päivän teinejä; eivät ole muuten lähestulkoonkaan kaikki hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sulla on halveksia asiakkaita? Kerro mulle perustelut? Itselläni on myös tuollaiset hiukset. Todella ikävää lukea tällaista.
Vaikka sanallista ilmaisua jo kovasti rajoitetaan, ajatuksiin ei onneksi vielä voi kukaan kajota. Tylsässä ja huonosti palkatussa asiakaspalvelutyössä pitää hakea huvia omituisista asioista - vaikka sitten ihmisten arvostelusta. Aihettahan ja materiaaliahan tähän riittää päivittäin vähintäänkin runsaasti.
Käy nyt ihmeessä asiantuntevalla kampaajalla päivittämässä tukkasi väri tyylikkäämmäksi. Luonnollisuus on valttia ja keinotekoiset värikypärät eilistä päivää.
Anteeksi mutta mikä on kouvolatukka? :'D
Mitä iniset molokki?