Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Mac on niin paljon käyttäjäystävällisesmpi kuin PC

Vierailija
11.07.2019 |

Oma Mac kesti monia vuosia ja myös töissä ollut vain Applen laitteet. Nyt kun oma Mac viimeinkin hajos oon käyttänyt miehen HP läppäriä ja täytyy sanoo että on niin hankala. Maciltä löytää kaikki asetukset helpommin, touchpadi ja näppäimistö liikkuu paremmin ja on nyt vaan miellyttävämpi silmälle.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touchpad on aivan onnettoman hidas. Kerropa, mistä löydät verkkoasetukset ja mistä teet käyttäjätunnuksia Macilla.

Mulla ei oo Maciä nyt nenän edessä, mutta voisinkuvitella että käyttäjätunnukset löytyy sieltä Users and Groupsin alta ). Macillä on navigointi aina sujunut niin helposti ja olen aika nopeast saanut selville minne pitää mennä kun haluaa tiettyjä asetuksia vaihtaa. Kun taas nyt tarvi asetuksia vaihtaa miehen koneella, niin piti Youtubesta oikein hakee video mitä tehdä. Ehkä teknisille ihmisille tää sujuu helpommin, mut jos ei tekniikasta paljon tiiä, kyl Mac on niin paljon helpompi.

No kun ap ei tule kertomaan vastauksia, niin jatkan kysymyslistaani tässä ketjussa: miten vaikkapa noin kolme vuotta vanha Mac telakoidaan näppärästi kahden näytön, tulostimen, jossa ei ole verkkoliitäntää, usb-kuulokkeiden ja ulkoisen kiintolevyn kanssa niin, ettei piuhojen kanssa tarvitse jumpata aina kun läppärin ottaa mukaan?

apple airport extreme. Kait sulla näytöt tukee langatonta vai ootko köyhä?

Miks hommaat Applea jos oot köyhä?

Apple on lopettanut Airportin valmistamisen ja myynnin,

Ei ne myöskään myy 3 vuotta vanhoja koneita

No tavallaan ei ja tavallaan myy.

Tekeekö joku kosmeettinen parannus ja uusi mallinumero ja isompi hintalappu koneesta uuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan