Tulee myötähäpeä kun katson KINDER PINGVIINI mainosta!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se canesten punapukuinen nainen... No huh huh! Seksuaalisuuden huipemtuma. Haluaisin juoda sen naisen hiivasta tehtyä olutta ja joka kerta kun hän katsoisi mua sillan kuin siinä mainoksessa niin tikkaisin hänen punaista himoaan mun miehisellä sauvalla. Enemmän kuin seksi se nainen ja silti tiivistynyttä seksi. Käyttää varmaan pelkkiä stringejä ja saa tyydytyksen vain menemällä punaisten lyhtyjen ammattilaiseksi kaivatessaan seksi, kymmeniä kertoa yössä
Noin, hiivamainoshan sitten osui kohderyhmään niin että kopsahti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Valio on ns haukannut pashaa,
kun teetti tällaisen Pingviinijäätelö-mainoksen
Eli ostan Ingmannin jädea loppukesän
Sen kun ostat Ingmania mutta se mainos ei kylläkään ole Valion
Vierailija kirjoitti:
Mulle myötähäpeä tulee Fairyn tekopirteestä sheikkauksesta, yäk, kaikki fairy mainokset on tosi huonoja.
Se fairyn mainos on salettiin tehty & tarkoitettu debiileille infantiileille ja muille todistettavasti vajakeille. Vai kuka uskoo että se tomaatti kastike "haihtuu" kannellisesta astiasta, ja vaihtaa väriäkin kirkkaaksi pelkän heiluttelun ansioista ?!
Kinder BUENO mainos se vasta hermoja riipii, se jollotus. Vasta 60.kuuntelukerta selvitti että muija sössöttää teté-a-teté kun ajattelin että se saa jonku aivoinfarktin kesken biisin .. ylimaallisen raivostuttava mainos!
Kinder Pingui on muuten aivan uskomatonta pas**a maultaan, ihan hirveää
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös pingviinimainos on ihan ykkösinhokki. Siinä on sietämätön musiikkikin.
Vooooi eiiiii nythän se tyhmä musiikki alkoi sitten soida korvissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se canesten punapukuinen nainen... No huh huh! Seksuaalisuuden huipemtuma. Haluaisin juoda sen naisen hiivasta tehtyä olutta ja joka kerta kun hän katsoisi mua sillan kuin siinä mainoksessa niin tikkaisin hänen punaista himoaan mun miehisellä sauvalla. Enemmän kuin seksi se nainen ja silti tiivistynyttä seksi. Käyttää varmaan pelkkiä stringejä ja saa tyydytyksen vain menemällä punaisten lyhtyjen ammattilaiseksi kaivatessaan seksi, kymmeniä kertoa yössä
Noin, hiivamainoshan sitten osui kohderyhmään niin että kopsahti.
Hiiva ja paneminen sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan jees mainos. Myötähäpeä, ärsytys, v*******minen tulee DNA:n nykyisistä mainoksista. Mitä aineita sekin mainostiimi on vetänyt, joka on keksinyt että laitetaan mainokseen joku pinkkiin karvahaalaariin pukeutunut tyyppi tansahtelemaan Ale, ale, ale, ale, alen pauhatessa taustalla. Sama juttu ton DNA:n piru-hyvis mainoksessa jossa ärsyttävä pinkki olio paassa jostain toi luuri on kuuma!!! otetaan toi nönnönönön jne. :DDD
Niin ja se hyvis eli järjen ääni puhuu miehen äänellä, pahis eli tyhmempi kimittää naisen äänellä... DNA:lla taitaa olla liikaa asiakkaita kun pitää tieten tahtoen hankkiutua naisasiakkaista eroon.
Se dna-mainoksen ukko on ihan Breivikin näköinen
K-vitymarketin "toiks kaikki kalaa" -nainen ylittää myös ärsytyskynnyksen, vaikka ei ihan pahimpia olekaan.