Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkärit eivät näe reikää?

Vierailija
11.07.2019 |

Olen tässä muutaman vuoden aikana käynyt joitakin kertoja hammaslääkärissä ja ainakin 3 kertaa varannut ajan yhden saman säryn vuoksi. Aina on paikattu jotain muuta sieltä läheltä, mutta kipu on jäänyt. Röngenitkin otettu eikä mitään ole näkynyt. Aikaisemmin tuo hammas vihloi aina makean kohdalla, mutta nyt se vihloo kaiken ruoan kohdalla ja toisinaan ilman syömistäkin. Viime kerrasta kun olin hammaslääkärissä on ainakin vuosi tai kaksi. Siitä huolimatta mietin että uskallanko varata aikaa jos ne vain jatkuvasti paikkaavat vääriä reikiä (minulla on ollut masennuksen vuoksi huono hammashygienia ja huonot hampaat muutenkin joten pieniä reikiä on vähän siellä sun täällä) tuhoten hyvää hammasta. :S Mitä tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vihlonta aina johdu reiästä.

Oletko kokeillut jotain vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa esim sensodynea?

Vierailija
2/4 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itsekin kävin näyttämässä kun harjatessa hampaita yksi hammas rusahti ja jäi inhottava roskantunne, joka sitten hävisi myöhemmin kun kielellä painellessa toiselta puolelta se jotenkin rusahti takaisin. Selkeesti hammas heiluu mutta lekuri ei nähnyt mitään vikaa vaikka röntgenin otti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on huono hammaskiille? Erityisesti tuon hampaan kohdalla.

Vierailija
4/4 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vihlonta aina johdu reiästä.

Oletko kokeillut jotain vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa esim sensodynea?

Olen kokeillut joskus enkä silloin huomannut mitään suurta eroa. Ehkä pitäisi kokeilla uudestaan. Toistaiseksi paras vaihtoehto. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi