Miten sait tietää pettämisestä?
Kommentit (24)
Oli oma aavistus, johon en saanut vahvistusta yrittämälläkään. Se riitti. Pakkasin kamani ja häivyin. Se, että uusi nainen muutti sisään tuohon samaan kämppään heti seuraavana päivänä (!), oli riittävä todiste siitä, etten ollut kuvitellut.
Epäilys lukemalla erästä palstaa johon törmäsin vahingossa. Ex oli siellä vuosia vakkari ja suunnilleen avoimesti suunnitteli treffejä.
Varmistus tuli kun tehtiin kauppoja yhteisestä kodista ja exän osoitteeksi olikin merkitty "kurssikaverin" osoite.
Käytös muuttui 13v parisuhteen kohdalla. Jutut alkoivat painottumaan tiettyyn mies henkilöön (työkaveri). Ja lopulta kun puheet alkoi muuttua eron suuntaisiksi (vaikka ei ollut mitään ongelmia parisuhteessa) jolloin kysyin suoraan ja sain vahvistuksen epäilyksiin.
Typerä äijä pisti minulle viestin joka oli tarkoitettu toiselle naiselle. Ei tarvinnut arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Typerä äijä pisti minulle viestin joka oli tarkoitettu toiselle naiselle. Ei tarvinnut arvailla.
Tai jospa olikin tarkoituksella.
Mies lopetti lähes jokapäiväisen kehottelunsa siitä, että minun pitäisi muuttaa hänen luokseen asumaan. Samoihin aikoihin hänen puheeseensa ilmestyi omituinen nuotti ja joitakin murteellisia ilmauksia. Ei tarvinnut ihmetellä sen jälkeen, kun miehen puhelimeen vastasi samaa murretta puhuva nainen.
lopettaa suhde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Istui samassa huoneessa, räpläsi puhelintaan ja kun mun puhelin kilahti, ilme oli niin aidon kauhistunut ettei voinut olla tarkoituksella. Lukaisin viestin ja sanoin ”vai niin” ja menin nukkumaan. Äijäparka tutisi sohvalla vielä pitkän aikaa. Seuraavana päivänä pakkasin kamppeeni ja lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Istui samassa huoneessa, räpläsi puhelintaan ja kun mun puhelin kilahti, ilme oli niin aidon kauhistunut ettei voinut olla tarkoituksella. Lukaisin viestin ja sanoin ”vai niin” ja menin nukkumaan. Äijäparka tutisi sohvalla vielä pitkän aikaa. Seuraavana päivänä pakkasin kamppeeni ja lähdin.
Mitä siinä viestissä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tämmöistäkin on sattunut että miehellä ei ole ollut pokkaa lopetaa suhdetta muuten kuin vihjaamalla tällä tavoin.😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä viestissä oli?
Viimeksi oli ihanaa, voi kun saatas äkkiä järkättyä tapaaminen kun haluun sua ihan koko ajan
Nykyisin entinen ystäväni kertoi että on ottanut nykyiseltä ex-mieheltäni suihin.
Tulemalla raskaaksi toiselle miehelle.
Kaveri kertoi että oli nähnyt bileissä kun oli pusutellut jotain, ei onneksi sen kummempaa..
Tulin kotiin töistä ja uusi pariskunta halusi yhdessä kertoa minulle asiasta.
Ei se heilläkään kauan kestänyt, mutta ex-vaimoni vinkuu edelleen epäreilusta avioehdosta.
Sanoi menevänsä tapahtumaan kaverinsa kanssa. Meillä oli lainassa kaverilta kirjoja ja sanoin, että ota ne samalla mukaan ja jätin oven pieleen kassissa. Tämä miehen kaveri päivitti tämän tapahtuman aikana FB:tä ja oli ilmiselvää, että ei ollut lähelläkään tapahtumapaikkaa. Huomasin myös, että lainakirjat olivat unohtuneet oven pieleen ja päätin soittaa miehelleni. Kun mies vastasi, pyysin saada kaverin puhelimeen, jotta voisin pahoitella, että kirjat ovat vielä meillä. Kaksistelun jälkeen miehen oli pakko kertoa, että oli tapahtumassa yhden naisen kanssa.
AV-palstalta.