Tahdon viikonlopun kaupunkiloman kotimaassa, minne? Ohjelmassa mm. karaokeräkälää ja kebabpizzaa
Halpa karaokebaari, keskikaljaa/sidukkaa, ruuaksi halpaa pizzaa ja kebabia. Minne suosittelette menemään? Lahti ja Oulu turhan tuttuja.
Tämä ei sitten ole provo. Wt:ksi saa haukkua jos se oloanne helpottaa mutta haluan juuri nuoruuden nostalgiaa ja tähän ei nykyisellä kotiseudullani ole mahdollisuutta kun taksi kaupungista kotiin maksaisi oikeasti hotelliyön verran.
Kommentit (24)
Tervetuloa tänne Helwetin Tulirotkoon eli Forssaan. Kaikkea toivomaasi löytyy!😃
Kaikissa vähän isommissa kaupungeissa on laitamilla vanhoista kerrostaloista koostuvia isoja nukkumalähiöitä. Näissä on juurikin kaikki mitä tarvitset: lähiöpubi ja kebab-pizzeria.
Vantaa täyttää toiveesi. Suuntaa vaikka Hakunilaan noin aluksi...
Mikä tahansa lähiö täällä Helsingissä. Tervetuloa viihtymään!
voi harmi Lahti olisi ollut ihan paras mesta tuohon. onko varma että ei löydy Lahdesta vielä toista nurkkakuntaa, Tonttila tai Liipola? Mukkula ehkä? tää on niin paras kebab-karaoke-katupissa-lomapaikka.
Vierailija kirjoitti:
voi harmi Lahti olisi ollut ihan paras mesta tuohon. onko varma että ei löydy Lahdesta vielä toista nurkkakuntaa, Tonttila tai Liipola? Mukkula ehkä? tää on niin paras kebab-karaoke-katupissa-lomapaikka.
Lahdessa olen asunutkin ja se on koluttu läpi, myös Tonttila ja Mukkula. Liipolaan uskalsin kahdessa vuodessa vain kahdesti ja kyllä tuli selväksi että se on liian karu paikka jopa minulle. Mutta juuri tämän kaltaista minä haen, jos muualta tiedät hyviä vertailukohtia niin kuulen mielelläni! -ap
Joensuu-Mikkeli akseli tulee ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola
Kouvola on ollut harkinnassa, samoin Kotka, kun kummassakaan en ole koskaan käynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa olen asunutkin ja se on koluttu läpi, myös Tonttila ja Mukkula. Liipolaan uskalsin kahdessa vuodessa vain kahdesti ja kyllä tuli selväksi että se on liian karu paikka jopa minulle. Mutta juuri tämän kaltaista minä haen, jos muualta tiedät hyviä vertailukohtia niin kuulen mielelläni! -ap
KONTULA Helsingissä ehdottomasti, ostarilta löydät kaiken ja vähän enemmänkin...
Nimimerkillä: yli 20 vuotta ostarin vieressä asunut
Vierailija kirjoitti:
Kokkola
Millainen on Kokkolan karaokekuppila-yöpizza scene vuonna 2019?
Jyväskylässä on ihan keskustassakin lähiötunnelmaa, Pub Onni ja Alepub parin euron tuoppeineen ja karaoket. Löytyy myös kepsupaikat melkein vierestä.
Aittorinteellä ravintola Ihana on pubiruusujen ja camohousujen kokoontumispaikka, pizzatarjonnasta en ole varma mutta kova ohjelmalista siellä usein mm. Tauski tai topless tarjoilu 🙄
Vaajakoskella Pub Friends. Nimi kertoo jo kaiken.
Kuokkalassa Myöhä joka täynnä seudun narkkikersoja ja pari pizzeria vieressä.
Kortepohjan ostarilla myssypubpizzeria. Ihan helevetin ruma paikka ja ylimielisiä ihmisiä.
Huhtasuolla Wemmelsääri/Wäiski on aito lähiökapakka. Katkokävelijöille vakiopöydät, man*et putsaa sut viimeistään parkkiksella, karaoken vetäjä kännissä ja aina jossain nurkassa tappelu.
Hienoa että jotkut lomailevat kotimaassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KONTULA Helsingissä ehdottomasti, ostarilta löydät kaiken ja vähän enemmänkin...
Nimimerkillä: yli 20 vuotta ostarin vieressä asunut
Kontulassa sekin "hyvä" puoli, että siellä saat ulkomaan basaaritunnelman samalla reissulla! Asujaimisto jo niiiiin kansainvälistä, ettei paljon suomea eikä savoa kuule...
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa tänne Helwetin Tulirotkoon eli Forssaan. Kaikkea toivomaasi löytyy!😃
Paitsi, että kaikki kebupaikat sulkee ovensa jo ennen iltakymmentä. Eli ei kannata Forssaan tulla, jos aamuyön tunteina kaipaa kebua tai pizzaa.
Suosittelen Vihtiä. Kaikki varusteet on ja bonuksena vielä majoitus Sellissä. En tietysti tiedä mitä kaikea nuoruutesi nostalgia kattaa, mutta mainoslauseena on Elämäsi paras putkareissu.
joensuu jo tuttu? kuulostaa just oikeelta paikalta