Onko miehesi prinsessa?
Jonka ei tarvitse tehdä mitään kotitöitä? Jonka mielestä muut voivat aivan hyvin palvella häntä? Jonka mielestä hänellä on oikeus väsyneenä olla hoitamatta lapsiaan, kiukutella pikku asioista.
Eli kysymys kuuluu: kumpi on perheessäsi pahempi prinsessa, jos jompi kumpi on.
(Jos teidän perheessä ei ole prinsessoja, ei tarvitse vastata.)
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei mies voi olla prinsessa.
Voi olla. Ainakin mun eksä oli prinsessa. Hän kun oli niin hieno, etteivät tämän maailman lait ollenkaan häntä koskeneet, kuten että laskut pitää maksaa, työt tehdä, sitoumukset pitää, huushollia joskus siivota jne. Oli katsos niin herkkä, kuitenkin niin älykäs ja lahjakas ja harvinainen.
Onneksi on nyt eksä. Ja miespuolinen hän kyllä oli, pelit ja vehkeet oli uroksen, itse näin.
Kuka tuollaisen käytöksen mahdollistaa?
Mun ex-mies oli prinsessa. Painavien kassien kantaminen kaupasta 50/50 oli hänelle liikaa, kun käsissä tuntui epämiellyttävältä. Niinpä esim. jouluruuat kantoi ja maksoi 100 %:sti minä. Miehen piti kuitenkin päästä kauppaan haalimaan kärryyn kaikki mahdollinen. Asiasta asiallinen keskustelu oli mahdotonta, esim. suositeltu syyllistämätön "minusta tuntuu pahalta, kun..." oli miehestä törkeää ja itsekästä minä-minä -puhetta.
Exäni oli prinsessa. Nykyinen mieheni luuli häntä homoksi kun tukka kuin riikinkukko ja meikannutkin
Hell no. Kiertoon on kyllä laitettu yksi prinsessamies, joka hänkin luuli, että loisiminen on ihan ok.
On niitä miespuolisia pikkuprinsessoja. Elopaino 100 kg +
Vierailija kirjoitti:
On niitä miespuolisia pikkuprinsessoja. Elopaino 100 kg +
Jännä juttu muttu myös mun näkemä miesprinsessa oli reilusti yli satakiloinen. Tultiin kantamaan hänen tavarat ulos. En tajua miten noin 30 v ukko voi olla niin märisevä kakara? Yhtäaikaa hävetti sen puolesta ja teki mieli antaa sille avari. En tiedä jäikö siihen pihalle vai ei? Ei kuulunut meille kun tehtiin vain se mistä maksettiin ja se oli ukon tavarat ulos.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi. Et vaan ole tavannut sellaista. Sinä onnellinen.