Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko seksuaalisesti dominoiva vai alistuva?

Vierailija
10.07.2019 |

Jo et ole kumpaakaan, niin tämä kysely ei koske sinua. :)

Oletko seksuaalisesti dominoiva vai alistuva?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tykkäään kun minut sidotaan esim. sänkyyn pallo suussa. Lisäksi pidän siitä että minut alistetaan kotiin esim. lukollisella kaulapannalla. Sen kanssa ei kehtaa lähteä ulos.

Vierailija
2/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun. Rakastan sitä tunnetta mikä naiselle tulee, kun vaistoaa, että miehellä on itseluottamusta todella ottaa minut. Joskus tietää jo ensimmäisistä suudelmista, että seksi on ihanaa. Mies dominoi pehmein ottein, mutta kuitenkin niin, että tunnen hänen voimansa oikeissa kohtaa, esim. kun hän kaappaa minut syliin suorilta jaloilta rajusti suudellen tai painaa suvereenisti vartalollaan seinää vasten. Hän ei tarvitse ohjeita, hän tietää mitä tekee ja silti toimii herkin vaistoin eli sopeuttaa toimensa sen mukaan, minkä reaktion minulta pieninä eleinä saa. Vaikea selittää, mutta tunnen olevani hänen allaan hänen palvontansa ja kiihkonsa ainut kohde. Hän on tiukasti päälläni koko seksin ajan, eikä anna minun ottaa ohjia missään vaiheessa, saattaa nostaa syliin kesken kaiken, leikittelee kanssani, suutelee kaulaani pienin hipaisuin ja taas uudestaan kellistää alleen. Työnnöt on rytmikkäitä ja arkailemattomia, silloinkin lukee minua, rajusti ja hellästi. Näen, että hän kiihottuu äärimmilleen nautinnostani, näykkii olkapäätäni ja samalla taivuttaa käsiäni pääni yläpuolelle. Jää seksin jälkeen lähelle, mieluiten makoilemaan päälle ja suutelemaan ja hellittelemään. Pesulle ehtii ja suihkussa on ihanaa rakastella. Sekin on kutkuttavan kiihottavaa, ettei jumituta sänkyyn, vaan hänellä on seikkailunhalukkuutta tehdä sitä eri paikoissa. Yhden tämänkaltaisen miehen kanssa olen ollut niin rakastunut että taju lähtee<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% seksisuhteistani on ollut ilman dominointia ja alistumista. Muutaman kerran olen törmännyt miehiin, jotka yrittävät alistaa minua, ja tuolloin seksistä on tullut valtapeliä, jossa toistaiseksi olen itse psyykannut miestä ja alistanut häntä istumalla kasvoille, laittamalla nuolemaan pyllyäni etc. Ajatus, että alistuisin seksuaalisesti miehelle tuntuu silti kiihottavalta. Vielä ei ole tullut vastaan sellaista miestä jonka kanssa olisi tätä halunnut.

Vierailija
4/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen switch-nainen, 50% alistuva ja 50% dominoiva. Mies on samanlainen, joten meillä vaihtelee paljon roolit seksissä ja leikimme monenlaisilla jutuilla.

Vierailija
5/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vahvistaa epäilyni siitä, että alistuville heteromiehille ei juuri ole kysyntää.

Vierailija
6/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vahvistaa epäilyni siitä, että alistuville heteromiehille ei juuri ole kysyntää.

Onhan sitä tutkittukin. Miehistä haluaa alistua jotain 20-30%, mutta naisista haluaa dominoida vain muutama prosentti. Siinä ei kysyntä ja tarjonta selvästi kohtaa ja varmaan yksi syy miksi ammattidominoille on niin paljon kysyntää. Samaten dominoivia miehiä ei aivan riitä kaikille halukkaille naisille.

Vierailija
7/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä tutkittukin. Miehistä haluaa alistua jotain 20-30%, mutta naisista haluaa dominoida vain muutama prosentti. Siinä ei kysyntä ja tarjonta selvästi kohtaa ja varmaan yksi syy miksi ammattidominoille on niin paljon kysyntää. Samaten dominoivia miehiä ei aivan riitä kaikille halukkaille naisille.

Switch-naisia on enemmän kuin muutama prosentti. Mutta en minäkään switchinä haluaisi pelkästään dominoida, eli aina alistuva mies voi olla hankala tapaus.

Vierailija
8/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluaisin joskus tavata naisen joka tykkää edes hieman dominoida. Ottaisi rajummin ja istuisi naamalle yms.

Naisen alistaminen on vaikeaa jos ei omista isoa munaa.

Vierailija
9/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä haluaisin joskus tavata naisen joka tykkää edes hieman dominoida. Ottaisi rajummin ja istuisi naamalle yms.

Naisen alistaminen on vaikeaa jos ei omista isoa munaa.

Miten munan koko vaikuttaa alistamiseen? Enemmän kehon pituudesta, massasta ja lihaksista on hyötyä, mutta voi pienikokoinen nainenkin alistaa isoa miestä. Enemmän se on asenteesta, kehonkielestä ja verbaliikasta kiinni, jota voi tehostaa välinein, esim. köysin ja piiskoin.

Vierailija
10/30 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dominoinnissa ole kyse munan tai minkään muunkaan kehonosan koosta! Se on ennen muuta henkinen prosessi. Nettiseksissäkin voin alistaa ja alistua :) Ja fyysistä puolta voi tosiaan toteuttaa monin eri tavoin.

Vierailija
11/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksuaalisesti dominoiva nainen. Tämän piirteen itsessäni olen tiennyt jo nuoresta alkaen ja nyt vanhempana annan tämän puolen itsessäni kukoistaa, kun sitä nuorempana tuli himmailtua ja enemmän keskityttyä miehen miellyttämiseen.

Miehen alistaminen on äärimmäisen kiihottava ja kiinnostava prosessi. Se "kiilto" mikä miehen silmiin tulee, kun tutustumisvaiheessa kerron dominointitaipumuksestani, on järjettömän kiihottavaa. Oman kokemukseni mukaan moni mies tuntuu kiihottuvan jo pelkästä ajatuksesta, että nainen ottaa dominoivan roolin.

Olen pääosin alistanut miehiä, jotka ovat aiemmissa suhteissaan olleet seksuaalisesti dominoivia. Jostain syystä sub-miehet eivät herätä minussa kiinnostusta enkä heitä etsi, koska toisaalta tarvitsen sen "haasteen", jossa dominoiva mies alistuukin minulle. 

Dominoinnissa toisen eleiden, ilmeiden ja reaktioiden seuraaminen ja niiden mukaan toimiminen on minulle se tärkein asia. 

Vierailija
12/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pidän siitä että sängyssä ollaan minun säännöillä! Haluan hallita ja saada miehet miellyttämään minua, tehdä mitä käsken.

Taidan olla vähemmistöä....?

Vierailija
13/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minua on jostakin syystä alkanut kiihottamaan sellainen ajatus että nainen alistaisi minua.

Jostain syystä minua on alkanut myös kiihottamaan ajatus että olisin parisuhteessa missä nainen on minua varakkaampi ja vaikutusvaltaisempi eli siis ihan arjessakin minä olisin se kuka tekee kotityöt ja nainen osaa minua paremmin ne "miehiset työt".

Jollakin tapaa minua myös kiihottaa ajatus siitä että joku nainen olisi minua fyysisesti vahvempi tai edes yhtä vahva kuin minä.

Olen 29 vuotias mies itse.

Vierailija
14/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että mies palvoo mua, mutta dominoivasti.

Vierailija
15/30 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tykkään naisista ketkä alistaa.

Kai tämä on sitä nykyaikaa kun myös miehet haluaa alistua.

Vierailija
16/30 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin asian niin että miesten halu alistua riippuu aika pitkälle siitä missä asemassa naiset on yhteiskunnassa, esimerkiksi mitä enemmän naisia on perinteisissä "miesten töissä" sitä enemmän miehet haluavat alistua. Naisia on nykyään aika paljon johtajina,sotilaina,poliiseina,vartijoina ja ylipäätänsä vaikutusvaltaisissa asemissa ja uskoisin sen lisäävän miesten halua alistua.

Ylipäätänsä kun naisten asema on yhteiskunnassa parantunut ja sukupuoliroolit katoavat niin se lisää miesten halua alistua myös sängyssä.

Mutta se taas mietityttää että miksi naisten halu dominoida sängyssä on kovin alhaista vaikka naisia on juuri edellä mainituissa töissä todella paljon sekä naisten asema on parantunut ja sukupuoliroolit ovat katoamassa?

Näen siis että alistuminen ja dominointi riippuu pitkälti yhteiskunnan tasa-arvosta sekä sukupuolirooleista.

Mielenkiintoinen aihe.

Niin ja minua kiihottaa dominoivat sekä vahvat naiset.

Vierailija
17/30 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kumpikin käy.

Ehkä yhdynnässä enemmän tykkään itse dominoida, mutta esim. käsihoitoa vastaanottaessa on kiva olla naiselle alistuneena. Siinä vaan on jotain masokistisella tavalla ihanaa, kun nainen joskus lopettaa juuri kun olen laukeamassa, enkä voi sänkyyn sidottuna auttaa itseäni mitenkään. Hän vain hymyilee ahdingolleni ja ehkä vielä lähettää makuuhuoneen ovelta lentosuukon ennen kuin ovi painuu kiinni hänen perässään.

Vierailija
18/30 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin asian niin että miesten halu alistua riippuu aika pitkälle siitä missä asemassa naiset on yhteiskunnassa, esimerkiksi mitä enemmän naisia on perinteisissä "miesten töissä" sitä enemmän miehet haluavat alistua. Naisia on nykyään aika paljon johtajina,sotilaina,poliiseina,vartijoina ja ylipäätänsä vaikutusvaltaisissa asemissa ja uskoisin sen lisäävän miesten halua alistua.

Ylipäätänsä kun naisten asema on yhteiskunnassa parantunut ja sukupuoliroolit katoavat niin se lisää miesten halua alistua myös sängyssä.

Mutta se taas mietityttää että miksi naisten halu dominoida sängyssä on kovin alhaista vaikka naisia on juuri edellä mainituissa töissä todella paljon sekä naisten asema on parantunut ja sukupuoliroolit ovat katoamassa?

Näen siis että alistuminen ja dominointi riippuu pitkälti yhteiskunnan tasa-arvosta sekä sukupuolirooleista.

Mielenkiintoinen aihe.

Olen switch-nainen ja nautin varsinkin vahvojen miesten dominoinnista. Persoonaltaan valmiiksi alistuvissa tai kovin kilteissä ei ole sitä "haastetta", joka taas vahvemmissa on. Mikään ei ole niin upeaa kuin vahvatahtoinen johtajatyyppi, joka nöyrtyen kumartuu nuolemaan naisen nahkasaappaita ja ottaa kiltisti piiskausta vastaan tietäen, että nainen määrää saako hän laueta vai ei. <3 <3  

Mutta toki on muistettava että d/s seksissä on kyse tietoisesta leikistä eikä siitä, että alistaisi tai alistuisi oikeasti. En ikimaailmassa lähtisi edes mihinkään 24/7 alistusjuttuihin.

Vierailija
19/30 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja kumpikin käy.

Ehkä yhdynnässä enemmän tykkään itse dominoida, mutta esim. käsihoitoa vastaanottaessa on kiva olla naiselle alistuneena. Siinä vaan on jotain masokistisella tavalla ihanaa, kun nainen joskus lopettaa juuri kun olen laukeamassa, enkä voi sänkyyn sidottuna auttaa itseäni mitenkään. Hän vain hymyilee ahdingolleni ja ehkä vielä lähettää makuuhuoneen ovelta lentosuukon ennen kuin ovi painuu kiinni hänen perässään.

<3 <3 <3

Vierailija
20/30 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe.

Olen switch-nainen ja nautin varsinkin vahvojen miesten dominoinnista. Persoonaltaan valmiiksi alistuvissa tai kovin kilteissä ei ole sitä "haastetta", joka taas vahvemmissa on. Mikään ei ole niin upeaa kuin vahvatahtoinen johtajatyyppi, joka nöyrtyen kumartuu nuolemaan naisen nahkasaappaita ja ottaa kiltisti piiskausta vastaan tietäen, että nainen määrää saako hän laueta vai ei. <3 <3  

Mutta toki on muistettava että d/s seksissä on kyse tietoisesta leikistä eikä siitä, että alistaisi tai alistuisi oikeasti. En ikimaailmassa lähtisi edes mihinkään 24/7 alistusjuttuihin.

Ihanalta kuullostaa.

Yritin viestissäni kertoa sitä että yleensä ne yhteiskunnan tasa-arvo asiat ja sukupuoliroolit heijastuvat myös domina/alistus leikkeihin sängyssä.

Mitä enemmän vahvoja naisia on yhteiskunnassa, sitä enemmän miehet haluavat alistua.

Naisten suuri into alistumiselle johtuu varmaankin siitä että naisten asema on ollut huono koko ihmiskunnan historian ajan ja näin se heijastuu myös seksileikkeihin, nyt kun tasa-arvo etenee ja sukupuoliroolit katoavat niin myös seksileikeissä miesten tahto alistua lisääntyy ja naiset alistavat seksileikeissä miehiä entistä enemmän. Eli toisin sanoen puntit tasoittuvat myös seksileikeissä ;)