Häpeän nuoria lääkäreitä: vain bling bling ja rahankiilto silmissä
https://yle.fi/uutiset/3-10869473
Todellinen häpeä. Korostetaan suurta palkkaa ja vapaa-aikaa. Mitä tekemistä niillä on köyhän sairaan auttamisessa? Nuoret lääkärit ovat vailla arvoja. Se on suuri häpeä.
Köyhä ja sairas
Kommentit (10)
Helsingissä tk-lääkärin palkka alkaa kolmosella. Ei sitä blingiä missään Pellossa jaksaisi esitellä, vaikka palkka olisikin tuplat. Nyt kannattaa rahanhimoisten vaihtaa opinahjoa johonkin toiseen.
Kyseessä oli rekrytointimainos, joka lopulta poiki enemmän hakemuksia, kuin koskaan aikaisemmin. Kyllä jonkun muun pitää hävetä, kuin sitä, joka on tuon mainoksen hyväksynyt. Markkinointi on silloin onnistunutta, kun se poikii keskustelua ja herättää huomiota, hyvässä ja pahassa. Silloin ihmiset puhuvat ja se jää mieleen. Ajattelematon veto ottaa mainos pois. Se toimi.
Toi kuvahan on typerästä mainoksesta.
Minä olen tavannut vain mukavia ja ihmisestä välittäviä nuoria lääkäreitä terkkarissa.
Miksi ap ei opiskellut lääkäriksi, että voi ilmaiseksi auttaa köyhiä ja sairaita?
Millä alalla palkka ja/tai vapaa-aika eivät olisi korostetun tärkeitä?
Lääkärit av-mammojen hampaissa, osa 323.
Vuorossa nuoret lääkärit.
Hah, (nuorille) lääkäreille kohdistettu typerä rekryilmoituskin on av-mamman mielestä (nuorten) lääkäreiden vika. Voi elämän kevät. Minä häpeän kanssamammojen typeryyttä.
Olisi kiva tietää mikä bonus tulee reseptien kirjoittamisesta
Älä ap häpeä nuoria lääkäreitä, häpeä omaa typeryyttäsi ja pikkusieluisuuttasi.
Minä en häpeä.