Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä saatte laitettua itsenne valmiiksi aamulla?

Vierailija
09.07.2019 |

Myös te joilla on muksuja? Miten jaksatte ja ehditte meikata, laittaa hiukset ja vaatteet viimeisen päälle ja näyttää aina niin hyvältä? Miten teette sen? En ehdi laittaa itseäni saati syödä aamupalaa eikä mulla ole muksuja eikä edes koiraa. Näytän aina homssuiselta, vaatteet on eri paria, sottuisia ja rypyssä, väsynytkin olen. Ei auta, ei musta saa kaunista kuten teistä ellei palkkaa tiimiä laittamaan itseni valmiiksi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämällä ennen töihin lähtöä. 

Vierailija
2/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kevyen meikin ja hiusten "laittoon" alle puoli tuntia. Hiukset siis joko laitan siistille nutturalle tai suoristus ja harjaus.

Tämän jälkeen herätän lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämällä pari tuntia ennen töiden alkua.

Vierailija
4/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiin ja hiusten vetämiseen nutturalle menee alle vartti. Ei se ole kuin viitsimisestä kiinni herätä kokonainen vartti aiemmin 🙄.

Vierailija
5/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää meikata ja laittaa hiukset? 

Vierailija
6/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen meneekin aikaa.

Klo 6 herätys.

Klo 6.15 vessa ja suihku

Klo 6.30 kahvia

Klo 6.45 meikkaus

Klo 7.00 hiusten kuivaus ja suoristus

Klo 7.20 vaatteiden vaihto

Klo 7.30 kämpän tarkistus, pieni siistiminen

Klo 7.45 kävely metrolle

Klo 8.15 töissä suht hehkeänä

Vierailija
7/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet valmiiksi edellisenä iltana. Aamulla vain pukeminen. Hiukset ja meikki noin vartissa valmiit. 

Vierailija
8/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaisesti: Heräämällä riittävän paljon ennen lähtöaikaa. 

Vierailija
9/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "vartissa täydelliset" valehtelevat. Heräät kaksi tuntia aikaisemmin ja illalla teet esivalmisteluja eli vaatteet valmiiksi jne. 

Vierailija
10/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "vartissa täydelliset" valehtelevat. Heräät kaksi tuntia aikaisemmin ja illalla teet esivalmisteluja eli vaatteet valmiiksi jne. 

Ei ole tarvetta olla täydellinen. Riittää, että näytän siistiltä. Siihen tarvitaan hiusten laittaminen kiinni, ripsiväri ja mineraalipuuteri sekä vaatteiden pukeminen. Ei tosiaan mene kauaa.

Vierailija
11/33 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nykyisin oikeaa ruokaa ja paljon kasviksia enkä tyhjää energiaa kuten aiemmin. Nukun 7-9 tuntia aina, tuo 7 on harvinainen ihan minimi. Eron huomaa todella entiseen elämääni. Olen täynnä energiaa. Ai niin, mä en meikkaa ja tukankin harjaan vain joskus, mutta herään rauhassa, käyn suihkussa ja juon kahvin ja syön hyvän aamupalan ja vietän ihanan rauhallisen aamun joka päivä.

Vierailija
12/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoide - 2 min

Kulmat - 2 min

Poskipuna ja puuteri - 1 min

Ripsiväri ja huulipuna - 1 mín

Hiusten harjaus max 1 min

Hiukset kiinni, vahan tms lisäys jotta näyttää siistiltä - 2 min

Noin 10 minuuttia, vielä jää 5 minuuttia ylimääräiselle säädölle. Mihin tässä mielestäsi pitäisi kulua huomattavasti enemmän aikaa? Pukeutua nyt pitää joka tapauksessa, teki sen siisteihin tai epäsiisteihin vaatteisiin.

Vierailija
13/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen itse jo viideltä, käyn suihkussa ja asettelen tukan kuivumaan.

Käyn kampaajalla kerran kuussa joten hiukset on aina kuosissa.

Ripsissä on kestoväri ja ripsirajassa kestopigmentointi.

Esikoisen aikana siirryin musta/harmaa/valko-väriskaalaan joten kaikki vaatteet sopii yhteen aina.

Aamulla istun rauhassa vartin aamukahvin kanssa hilajisuudessa. Sitten ehdinkin tehdä vielä kotitöitä ja töitä ennen kuin lapset heräävät.

Vierailija
14/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen meneekin aikaa.

Klo 6 herätys.

Klo 6.15 vessa ja suihku

Klo 6.30 kahvia

Klo 6.45 meikkaus

Klo 7.00 hiusten kuivaus ja suoristus

Klo 7.20 vaatteiden vaihto

Klo 7.30 kämpän tarkistus, pieni siistiminen

Klo 7.45 kävely metrolle

Klo 8.15 töissä suht hehkeänä

Muuten sama, mutta ukolle aamusuikkikset klo 6.35 ja 7.35.

Vierailija
15/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 6.00

Töihin 6.10

Olen mies.

Helpot aamut.

Vierailija
16/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää yrittää näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttää?

Vierailija
17/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia minun piti herätä aina 2 tuntia ennen, kuin jossain piti olla, että sain itseni valmiiksi. Aamuun kuului suihku, hiusten pesu ja kuivaus, aamiainen, pukeutuminen ja 30 min työmatka.

Eli jos oltava jossain klo 8, on herätys klo 6.

Nyt, kun on lapsia, niin suihkut ja hiusten pesut tehtävä illalla, aamulla vaan pesen kasvot ja kainalot. Jos haluan meikata, herättävä klo 5.30, useimmiten ei siis meikkiä. Nopea pukeutuminen ja hiusten harjaus. Kampaus on nykyisin tyyliin ponnari tai sekainen mutsinuttura. Lapset herätän puoli tuntia ennen lähtöä, heille aamiainen ja pukeutuminen. Tähän varattava aikaa, koska molemmista syntyy vääntö.

Joo, olen homssuinen nykyisin. Jo vaatteet valittava niin, että nopea pukea eli joku paita ja farkut. Ennen oli kaiken maailman asukokonaisuutta ja asustetta, nykyisin ei ehdi niiden kanssa säätää.

Vierailija
18/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut töihin. Miksi pitäisi? Käyn suihkussa iltaisin, joten aamulla ei tarvitse tehdä muuta kuin pestä kasvot, kainalot ja hampaat, laittaa kosteusvoidetta ja dödöä, laittaa vaatteet päälle(töissä apteekin takki).

Herään n.klo 7 ja töissä olen klo 8. Ehdin syödä hyvän, mieheni valmistaman aamiaisen, jutella lasten kanssa ja kävellä 10 min työpaikalle.

Vierailija
19/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:20 miehen kännyherätys, johon minäkin herään

6:30 oma känny piippaa

6:40 oma känny piippaa

Vedän syvään henkeä vielä hetken

6:45 pikasuihku

Vaatteet päälle, hampaiden pesu, hiusten harjaus

7:00 ovesta ulos

Aamiaisen eli leivän syön työpaikalla aamukahvin kanssa.

Vierailija
20/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö kunnon aamiaisen, aamutoimet sujuvat kuin itsestään ja energiaa riittää pitkälle päivään. Herään klo 5.45 ja keitän graham-puuron. Syön sitä kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta lisää siihen palan voita ja ripottelee päälle hieman ruokosokeria.

Syötyämme ryhdymme kumpikin omiin aamutoimiimme, varmistelemme, että lapset (kaksi lukioikäistä) ehtivät ajoissa kouluun, järjestelemme hiukan kotia ja lähdemme siisteinä ja huoliteltuina töihin. Ei se tämän kummempaa ole.