Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloite?

Vierailija
09.07.2019 |

Yksi kiva nainen katsoi bussissa minua. Selvästi kiinnostunut. Yksi iski silmää kun olin purilaispaikassa. Minä vaan punastelen ja katselen muualle. Viime vuonna tuo silmän isku ja hiljattain bussiin tuli nainen lasten vaunuen kanssa ja tuntui kivalta katelta puolin ja toisin. Sitten näin kun nousi bussista ja hävisi ihmisvilinään Yleisesti mietin, että miten se aloite tehdään? Miten teette? Käyntikortteja pinkka esim vistaprintiltä? Mikä toimii?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koita eka vaikka hymyillä takaisin jos tähän asti vain olet punastellut ja katsellut muualle :)

Vierailija
2/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa ei kannata tehdä aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vain testaa viehätysvoimaansa eli hakee boostia päivään. En ole enään vuosiin kiinnittänyt näihin naisten katseisiin ja hymyihin huomiota. Ei niistä mitään tule eikä ne usein tarkoita mitään.

Suomessa on erillainen kulttuuri kuin muualla. Täällä suurinosa parisuhteista syntyy alkoholin vaikutuksen alaisina esim baareissa ja yökerhoissa tai sitten nettitreffipalstoilla.

Vierailija
4/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana mennä ihan kosketus etäisyydelle ja tervehtiä "helou hellurei gaal".

Sitten isken silmää ja totean että en kykene vastustamaan itseäni. Saatan pyörähtää ympäri kuin Michael Jackson ja ulvahtaa pienesti, niin hulluksi teet minut.

Vaadin että saan kuulla nimen, koska aiheutit tämän häpeällisen skenaarion.

Jos kuulen nimen niin kirjoitan sen ylös kämmeneeni ja hymyilen. Sitten poistun paikalta myhäillen :)

T: Miekkone

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme