Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reppuja jo kaupassa mutta miksi ei

Vierailija
09.07.2019 |

Yhrään sellaista erikoista ja yksillöllistä reppua, jota ei aivan kaikilla ole? Muistattehan varmaan kun kouluaikana sai repun jota muilla ei ollut? Minulla oli sellainen kiiltävä koirareppu joka oli vähän kalliimpi mutta erikoiisen kaunis ja kaverit ihailivat sitä. Nyt kaikki on samanmallisia, rumia ja kuoseja vain muutama, niin että varmasti on samanlaisia reppuja muillakin luokassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nyt. Eihän nykyisin ole magneettipenaalejakaan. Hitsi, kun ne oli kova sana 32 vuotta sitten, kun olin eka luokalla. Kaikenmoisia salalokeroita niissä hienoimmissa. Nyt ei kukaan huolisi moista.

Vierailija
2/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko marketissa vai laukkukaupassa? Viimeksimainitusta löytyy niitä yksilöllisiä edelleen. Pelkkää laiskuutta hakea reppua sieltä, missä kaikki muutkin on ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppuja on monenlaisia. Kannattaa satsata laatuun.

Vierailija
4/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne erikoiset on verkkokaupoissa, esim. Wishistä varmasti löytyy.

Vierailija
5/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketissa olin. Laukkukaupassa ei ollut pienten reppuja juuri lainkaan, paisi näitä samoja markettireppuja ja mielettömän rumia urheilumerkkireppuja.

Vierailija
6/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on nyt. Eihän nykyisin ole magneettipenaalejakaan. Hitsi, kun ne oli kova sana 32 vuotta sitten, kun olin eka luokalla. Kaikenmoisia salalokeroita niissä hienoimmissa. Nyt ei kukaan huolisi moista.

Oooh! Magneettipenaalit! Ja se kun mentiin syksyllä ennen koulun alkua Tiimariin ostaan kumeja ja kyniä! Viime syksynä vein innoissani ekan luokan aloittavan tyttöni ostamaan penaalia ja kyniä ja kumeja. Niin sitä ei kiinnostanut yhtään! Ja penaali hylättiin ekan viikon aikana. Kynä ja kumi on kuulemma pulpetissa.

Vierailija
7/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi reppuja ei voi olla ympäri vuoden kaupassa?

Vierailija
8/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppusesonki on outo. Ne tulee jo heinäkuussa ja loppuu heti koulujen alettua.

Lapseni uudesta repusta hajosi vetskari jotain 3 viikkoa koulun alun jälkeen. Olis saanu vaihtaa, mutta reppuja ei enää ollut. (ehkä joku yksittäinen ruma jäljellä. Kånkenia ei nyt ihan pieni vielä halunnut, vaan jonkun eläin repun)

Vierailija
9/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaa.

Vierailija
10/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa reissatessa ulkomailta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi