Mies, jota elätät
Onko muilla tällaista? Jos on,,niin miksi?
Kerron taustani. Alussa olin kahden lapsen yksinhuoltaja. Nyt olen kadseksan vuotta ollut tulottoman yrittäjän avopuoliso, joka sairastui syöpään. En pärjää ja en pystysairauden takia eroamaan.
Kommentit (10)
Menin naimisiin keskituloisen miehen kanssa. Pari vuotta sitten hän loukkasi selkänsä, kuntoutuksella parani lähes täysin. Kuntoutuksen aikana jäi kuitenkin pahaan lääkekoukkuun ja tuhosi muun terveytensä. 3 vuotta elätin ja annoin varastaa itseltäni rahaa lääkkeisiin ja varmaan huumeisiinkin.
Mies nyt kuollut.
Taidan olla kohtalotoveri vaikka ei haluais myöntää että näin on. Mies ei asu mun kanssa, mutta käytännössä syödään aina mun rahoillani. Vituttaa paljon.
Ylempänä piti lukea pari vuotta myöhemmin***
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla kohtalotoveri vaikka ei haluais myöntää että näin on. Mies ei asu mun kanssa, mutta käytännössä syödään aina mun rahoillani. Vituttaa paljon.
Kannattaa pistää peli poikki, ennen kuin katkeroidut lopullisesti. Älä alennu hyväksikäyttöön ja opettele asettamaan rajat muille ihmisille.
Miksi se on naiselle niin usein täysin mahdoton ajatus, että mies tienaa vähemmän (tai kauhistus, ei ollenkaan)
Toisinpäin on varsin standarditilanne. Mies elättää vaimon (ja muun perheen) mukisematta.
Naisia olen kyllä elättänyt, useampia, mutta vain yhtä kerrallaan. Enpä ole vielä sellaista naista tavannut, jonka omat tulot riittäisivät elämiseen, vaikka monentasoisia tuloja näillä naisilla on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Naisia olen kyllä elättänyt, useampia, mutta vain yhtä kerrallaan. Enpä ole vielä sellaista naista tavannut, jonka omat tulot riittäisivät elämiseen, vaikka monentasoisia tuloja näillä naisilla on ollut.
Nyt kannattaa kyllä mennä peilin eteen ja katsoa pitkään sinne. Tietysti jos naisihanteesi on 18-20 vuotiaat kikattelevan silikoneista haaveilevan ja muodikkaasti pukeutuvan naikkoset jotka bailaa paljon jne niin uskon että suurin osa näistä ei elä omilla rahoillaan.
Itse olen opiskellut, oluut töissä, ollut vanhempainvapailla, työttömänä ja kaikissa näissä tilanteissa tuloni ovat riittäneet ainakin omaan elämiseeni. Minä nimittäin en piittaa biletyksestä, muotivaatteista, ym kulutuksesta. En ole juurikaan kiinnostunut mistään rahalla hankittavista asioista. Toki ostan välillä uudet farkut kun entiset menee rikki jne mutta ostan vain tarpeeseen. Eli rahaa käytän enimmäkseen ruokaan ja asumiseen.
T. Nainen
Elätän puolisoani. Hän on erittäin pienellä sairauseläkkeellä. Ei se minua vaivaa että minä olen se elättäjä vaan se jatkuva rahapula. N
Olisit lähtenyt, kun hän oli terve. Millä perusteella olet hänen kanssaan ollut? Et varmaan rakkaudesta ainakaan, jos nyt mietit tuollaista.