Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuume ei vaan lopu. Syitä?

09.07.2019 |

Hei! Olen 27-vuotias mies ja ajattelin nyt kysellä teiltä, jos on tapahtunut vastaavaa...

Mulla on nyt 2 ja puol viikkoa ollut kuumetta, (Tänään 38.3 mutta korkeimmillaan noussut 39.6.) eikä se meinaa loppua sitten millään. Suurin epätoivo iski kun eilen oli kokonaan kuumeeton päivä ja tulin niin onnelliseksi siitä, että jospa se olisi vihdoin ohi. Halusin myös varmuuden vuoksi vain levätä, ettei se tulisi takaisin. Kuitenkin tänä iltana se lähti taas nousemaan :'( Olen niin puhki tähän sängyssä makaamiseen krrrr.

Kaksi kertaa olen käynyt lääkärillä (tetveystalo) ja molemmilla kerroilla otettiin verinäytteet ja nielu, eikä mitään havaintoa mistään saatu. Sanottiin vaan, että menee itsestään pois ja määrättiin buranaa ja panadolia kivun lievittämiseen. Kyllähän tähän jokin syy on oltava. Onko kellään kuume kestänyt yli kaksi tai kolme viikkoa, ja onko kellään mitään selityksiä näistä? Musta tuntuu, ettei tämä lopu ikinä ja se vähän pelottaakin.

Kiitos tuhannesti jos päädytte vastamaan :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla leukkaritkin ok?

2/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä25680 kirjoitti:

Mikäs se on?

Kysyit varmaankin leukkareista eli leukosyyteistä. Ovat valkosoluja.

Vierailija
4/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa työssä / työympäristössä työskentelet? Onko tullut mitään muutoksia elämään viime aikoina, joka voisi aiheuttaa kuumeilun. Voisiko olla jokin allerginen reaktio tai homealtistus tms.?

Vierailija
5/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv

Vierailija
6/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa, 2015 ja 2017, ja molemmilla kerroilla se pikainfluenssatesti jonka ne ottaa nenästä näytti negatiivista ja veriarvot oli ok. Samat ohjeet kuin sullekin, lepää, juo lämmintä, kipulääkettä vain tarpeeseen. Kuume vaan jatkui 2-3 viikkoa. Ekalla kerralla nieluviljelyn tulos oli että angiina, mutta en tuotakaan viestiä saanut kuin joskus kuukausi myöhemmin kun kirjauduin sisään. Molempina vuosina olin ottanut rokotuksen. Nyt kahtena viime vuotena kun en ole ottanu, niin en ole myöskään sairastunut.

7/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa työssä / työympäristössä työskentelet? Onko tullut mitään muutoksia elämään viime aikoina, joka voisi aiheuttaa kuumeilun. Voisiko olla jokin allerginen reaktio tai homealtistus tms.?

No näyttelen eräässä tv-sarjassa, joten kuvauspaikat vähän vaihtelee eikä se ole 8-4 duunia niin en usko. Muutin kyllä uuteen asuntoon tässä reilu 1kk sitten. En minä täältä mitään homea haista kylläkään.

8/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa, 2015 ja 2017, ja molemmilla kerroilla se pikainfluenssatesti jonka ne ottaa nenästä näytti negatiivista ja veriarvot oli ok. Samat ohjeet kuin sullekin, lepää, juo lämmintä, kipulääkettä vain tarpeeseen. Kuume vaan jatkui 2-3 viikkoa. Ekalla kerralla nieluviljelyn tulos oli että angiina, mutta en tuotakaan viestiä saanut kuin joskus kuukausi myöhemmin kun kirjauduin sisään. Molempina vuosina olin ottanut rokotuksen. Nyt kahtena viime vuotena kun en ole ottanu, niin en ole myöskään sairastunut.

Okei eli siis angiina? Mulla otettiin nielusta ja mitään ei havaittu

Vierailija
9/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tuberkuloosi, sairaalan eristykseen pääset jos vielä menet lääkäriin. Tylsää aikaa tiedossa pariksi seuraavaksi kuukaudeksi. Sorry

10/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä tuberkuloosi, sairaalan eristykseen pääset jos vielä menet lääkäriin. Tylsää aikaa tiedossa pariksi seuraavaksi kuukaudeksi. Sorry

Mistä olet niin varma että selvä tuberkuloosi?

Vierailija
11/12 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä oli vastaavassa tapauksessa reuma. En muista oliko muita oireita. Tämä siis vain yksi kokemus.

Vierailija
12/12 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home