Koska olette viimeksi sahannut jotain?
Kommentit (20)
Silloin oli vielä lumi maassa. Sähkölaitos tuli katkomaan oksia männyistä ja pienin ne.
Kesäkuussa. Karsin puita mökillä. Käsisaha.
Noin 23 vuotta sitten. Olin silloin 12-vuotias ja papan apuna sahasin puita. Se oli viimeinen kesä kun pappa oli elossa. N35
Parin viikon sisään, kiipesin katonrajaan tikkailla ja sahasin puusta muutaman paksun oksan, mitkä tuulessa nostaa ulkorakennuksen kattopeltiä
Viimeviikolla sorviin sopivan piirakkapulikkavärkin sahasin.
Viimeviikolla sorviin sopivan piirakkapulikkavärkin sahasin.
Saunapuuksi sahasin paksua kpivuhalkoa. Meinasi voimat loppua kesken. Sahaaminen on kivaa!
En muista sahanneeni edes koulussa.
Oon sahannu nyt kaupungin ja maaseudun väliä
En ole varma, hajotin jonkin risan tuolin pienemmäksi roskakatokseen vientiä varten pari vuotta sitten, enkä muista sahanneeni sen jälkeen.
Toukokuussa, kun mulla oli mökilläni muurari tekemässä uutta hellatakkaa. Sahasin muutaman laudan takkaluukun aukon tueksi.
Noin vuosi sitten. Korjasin terassia. Jos siis ei lasketa sitä, että sahasin mökillä pari kuollutta katajaa poikki alkukesästä....
Tänään töissä. Sahasin koivunoksan, joka aiheutti näkymäesteen liikennemerkkiin. Lähiaikoina pitäisi myös tehdä koivujen harvennusta.
Aamulla sahasin kakkosautoa käyntiin moneen otteeseen ja lähtihän se viimein tulille.
Juuri tulin kellarista. Sahailin jäseniä irti toisistaa, jotta helpompi hävittää.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tulin kellarista. Sahailin jäseniä irti toisistaa, jotta helpompi hävittää.
Virpi?
Viikko sitten tein kahteen sänkyyn eläkeläisille korkeammat jalat.. Höylättyä kakkosnelosta ja samasta poikittaistuet myös.
Tänään ja eilen tunti tolkulla 4-4 palkkeja, 2-6, 2-4, lautoja kymmeniä ihan käsi sahalla terassin tuki palkeiksi.
Eilen.