Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverisuhteet

Vierailija
09.07.2019 |

Tämä on nyt sellainen asia,että haluan kysyä hieman mielipiteitä.

Minulla on 3 lasta.Vanhin on 10-vuotias,keskimmäinen 7 ja nuorin kohta 2.Olemme muuttaneet nykyiseen taloomme yli 3 vuotta sitten. Keskimmäinen on saanut kavereita ja viettää ulkosalla valtaosan vapaa-ajastaan.Vanhimmalla on ollut vaikeampaa.Tässä alueella ei kovin paljon lapsia näy ulkona.Yksi kaveri on,mutta jos sinne tulee toinenkin kaveri,lähtee lapseni kotiin.Olen yrittänyt auttaa.On haettu kavereita tänne ja kuskattu lasta sinne.Koulussa on kavereita ja kaiken opettajilta saamani tiedon mukaan,on haluttua seuraa.Viihtyy luokkakavereiden kanssa.

Kotona kuitenkin on pulaa tekemisestä.Puhelinta ja xboxia kyllä jaksaa hakata,mutta se ei ole vaihtoehto.Nyt naapuriin muutti minun entinen harrastuskaverini,jonka nuorin lapsi on minun keskimmäiseni luokalla.Heillä on myös vanhimpaa lastani vanhempi lapsi.Kerran saimme heidät liikkeelle yhdessä,mutta meillä oli sitten menoa.Tänään yritettiin saada lasta menemään ovelle.Ei millään...lähetin sinne sitten viestin,että tulisivatko ulos.Lupasivat tulla....minun lapseni ei kuitenkaan mennyt sinne.Kerran hermostui mies ja sitten minä.Nostin hänet kainaloon ja potkulaudan toiseen käteen.Lähti hän siitä sitten potkuttamaan,mutta ei siltikään mennyt.

Otti niin raskaasti hermoon ja jotenkin hävettikin.Selitykset,miksi ei mennyt,ärsytti vielä enemmän.On nyt koko päivän maannut sisällä lueskelemassa.Välillä härnää nuorinta sisarusta tai potkii kissan leluja.

Hermostuksissani pistin pelit pannaan kunnes alkaa sosiaalinen elämä herätä.Viestit saa lukea ja vastata välillä.Pari kertaa pakotettiin ulos.Kävi puistossa ja tuli takaisin.

En halua,että notkuu koko kesän sisällä.Muut lapset sitten lähtivät laudoilla puistoon,kun tämä jäi kotiin. Nyt meni muka suihkun kautta nukkumaan.Kello on 19.

Mitä tehdä vai tehdäkkö enää mitään?Annanko möllöttää sisällä lukemassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä