Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minua vaivaa? En kestä enää itseäni

Vierailija
09.07.2019 |

Itsetuntoni on ollut huono siitä asti kun aloitin koulun. Lapsuus ennen koulua oli mukavaa, sillä silloin vielä ei ulkonäköpaineita tai juuri muitakaan menestymisen paineita ollut. Ei tarvinnut näyttää tietynlaiselta tai osata mitään. Kukaan ei vaatinut minulta mitään eikä minun itsenikään tarvinnut vaatia itseltäni mitään.
Kun aloitin koulun aloin verrata itseäni muihin tyttöihin - tottakai niihin näteimpiin, joihin tiesin poikien ihastuvan. Minullekin olisi ollut tärkeää olla haluttu. Olen ollut jo lapsena seksuaalinen ja kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen edustajista. Muistan selvästi, että jo pienenä tyttönä olin kiinnostunut 10 vuotta vanhemman veljeni kavereista. Ensimmäinen ihastukseni oli tarhassa. Toinen kova ihastumiseni oli 10-vuotiaana, kun luokallamme tuli uusi poikaoppilas. Näytin selvästi hänelle ihastumiseni tuijottelemalla häntä, ja koska en ollut nätti, hän alkoi inhota minua. Tunsin olevani täysin arvoton.

Koulumenestykseni oli surkea. En tiedä oliko se syy huonoon itsetuntooni vai seurausta siitä.

Minua kiinnosti pääasiassa pojat ja vieläkin aikuisiällä melkeinpä ainoa kiinnostuksen kohteeni on miehet. Kyllästyn nopeasti yhteen ja samaan mieheen. Ihastun kyllä tulisestikin, mutta jos mies alkaa vaikuttaa liian helpolta, hänen vetovoimansa vähenee ja alan kiinnostua muista, jotka ovat saavuttamattomia.

Elämäni pyörii vain seksuaalisuuden ympärillä. Kun luen tai näen jotain, mietin aina kuinka se liittyy siihen että ihmiset ajattelevat kaiken seksuaalisesti ja se inhottaa minua. Vaikka minähän teen sitä itse. En voi käydä esim. mieslääkärillä, koska ajattelen pakonomaisesti pitääkö hän minua seksuaalisesti kiinnostavana vai vastenmielisenä ja kuvittelen mielessäni että harrastaisimme se ksiä. Mitä ilkeämmän oloinen lääkäri, sitä enemmän mietin tällaisia. Koko maailmankuvani on synkkä ja kamala. Haluaisin olla kiinnostunut muustakin kuin seks istä ja nähdä maailman kuin pienen lapsen silmin, joka on täysin tietämätön siitä kuinka sairas tämä maailma on. Vai olenko se sairas sittenkin minä itse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukikohan kukaan tätä...

Ap

Vierailija
2/5 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites menee iskäs kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites menee iskäs kanssa?

En ole ollut juuri tekemisissä enää sen jälkeen kun erosivat äitini kanssa minun ollessani ala-asteikäinen.

Ap

Vierailija
4/5 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan käynyt terapiassa ap? Kuulostaa siltä että sulla on jotain traumoja joita olisi hyvä käsitellä ammattilaisen kanssa

Vierailija
5/5 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan nuo tunteet, ja koen niitä itsekin osittain. Kamalaa, kun tänään esim jutellessani vanhemmat naiskollegan kanssa mietin häntä intiimisti ja alkoi heti ahdistaa.

Samoin käy vaikkapa juuri mieslääkärillä, tai vaikka jutellessa työn puolesta jonkun miehen kanssa.

Elämäni on muutenkin vähän sellaista, että todella helposti alan kantamaan kaunaa jotain ihmistä kohtaan ja joku epäreilu tapahtuma kuohuu mielessä vielä pitkän ajan päästäkin. Koen myös välillä epäreiluutta sielläkin, missä sitä ei ole.

Jään helposti negatiivisen ajatuksen kierteeseen. Mietin kostoa, vaikka ikinä en olisi riittävän vahva kostamaan edes loukkauksia.

Osittain tässä on sitäkin, että mukautuvana ja alistuvana minussa on jotain, mikä vetää kiusaajia puoleensa ja tulen helposti ylikävellyksi vahvempien osalta. Olen kuitenkin erittäin älykäs ja siksi edennyt hyvin urallani, mutta sekin on jatkuvaa taistelua kun jotkut koittaa kampittaa ja mitätöidä (olen olettanut niin että heikkouteni vuoksi "haistavat veren") ja koska en ikinä reagoi näihin vaan keskityn hommiin, niin esimiehet antavat minun pitää paikkani. Hekin kuitenkin syytävät niskaani järjetöntä työmäärää ja odottavat että teen kiltisti, koska helppohan mulla on teetättää.

Mistä ihmeestä tällainen voi johtua?