Mökillä on kylmä. Ulkomittari näyttää 11 astetta
Kirjat on luettu ja mökki alkaa käydä ahtaaksi. Järvivesi on 18 astetta. Kyllä siinä saunan jälkeen pulahtaa. Tulisipa vähän lämpimämpää tai edes aurinko esiin.
Kommentit (8)
Minulle tämä viileä kesä on aivan huippu! En pidä auringonotosta ja uimapaikat on kaukana. Lenkkeilen koiran kanssa, touhuan puutarhassa ja nautin autoilusta, kun helteellä ilman ilmastointia se on kaameaa. Kesäreissuille viileä, pilvinen päivä on parempi kuin helle. Kesävaatteilla kun tarkenee, niin just hyvä. Bikinejä ei tosin tarvita, mutta kesäkamppeita ne lenkkarit ja hupparitkin on. Asennekysymys tämän kesän "kylmyys".
Laita takkaan tuli, patterit pälle ja ilmalämpöpumpusta lisää lämpöä. Näin meillä hoidetaan asia.
Sama mun mökillä. Mutta pärjään. Ei sähköä. Aamu alkaa tulien teolla.
No tule pois sieltä jos on noin kamalaa
Ala säästämään ja hanki lämmitys mökkiin. Kummallista, ettei mökissäsi ole uunia, takkaa tai hellaa :(
Mitähän vttua! Ei +11 ole kylmä, kylmä on vasta, kun on pakkasta ja silloin tarvitaan lämmitystä.
Mikä hemmetti teitä vaivaa??
Meilläkin mökillä ulkolämpötila näyttää kymmentä astetta. Järven lämpötila on 18 astetta. Mua ei haittaa, minusta tämä on ihan viihtyisää. Poltamme takassa puita ja ihan mukava on nyhjätä sisällä. En kaipaa 30 asteen helteitä todellakaan.
Tulet takkaan, kai te nyt syksysinkin ja talvella olette mökillä olleet.