Muuten mukava tyttöystävä muuttuu sängyssä rääväsuuksi
Kirjoitan tänne, kun en uskalla kertoa ongelmasta perheelleni enkä jätkäkavereille. Pahoitin eilen mieleni, kun myöhään nukkumaan mennessä tyttöystävä alkoi syytellä minua. Viime kuussa harrastimme seksiä ja tyttöystävä ähisi,kiroili ja huusi että heivaa mällisi kortsuun kun en halua niitä sisälleni. Arvaten otin tästä itseeni ja joka kerta tulee vahvemmin tunne ettei tyttöystävä rakasta minua. Ongelma alkoi keväällä ja on pahentunut eikä aina liity seksiin. Väsymyksen piikkiin ei voi aina laittaa kaikkea ja eilen olisin halunnut romantisoida sekä halailla mutta tyttöystävä työntää pois ja jonkin ajan kuluttua kun olen jo unessa huutaa, että haluaa panna ja on päälläni. Tyttöystävä heitti perjantaina antamani kukat roskikseen ja olen pahoittanut mieleni ettei hän kiitä tai huomioi minua lempeästi. Muuta ehkäisyä ei ole käytössä kuin kumit ja toiseksi olen huomannut ettei seksitoiveet mene yksi yhteen, joten huutamisen välttämiseksi olen pakottanut itseni harrastamaan seksiä vaikkei kiinnosta. Tuntuu etten voi olla enää oma itseni ja suren kun tyttöystävä haukkuu ja huutaa. Ehkä tein väärin, mutta satuin näkemään facebook viestit, joissa haukkui seksitaitojani ja kokoani verraten eksäänsä. Viime yönä ei tullut kunnolla uni. En tiedä mitä tehdä. Miksi tyttöystäväkäyttäytyy noin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran jos naisesi huutaa että haluaa panna, niin otat sitä tukasta kiinni ja imetät tikkariasi sillä eka ja sen jälkeen komennat akan polvilleen ja vauhditat sanomaasi vielä läiskimällä perseelle. Sitten työnnät herkkupamppusi naisesi vekottimeen juurta myöten. Silleen ne on kiukkuset ennenkin kesytetty.
No tämä. Tai ehkä parempi että pyydät jonkun muun tekemään sen.
Tyttöystäväsi käytös on asiatonta, itsekästä, jopa narsistista. Sinun ei tarvitse sietää sellaista. Lähde suhteesta ennen kuin ahdistut ja masennut. Hyvään parisuhteeseen kuuluu toisen kunnioittaminen ja ystävällinen kohtelu, ei haukkuminen, nimittely eikä vähättely. Aikaa myöten käytös vain pahenee, jos jäät kärsimään. Minulla on kokemusta. Onneksi ymmärsin lähteä ajoissa ja nyt elän onnellista elämää sinkkuna. Uskon, että löydän vielä kivan naisen rinnalleni, mutta enää en aio sietää huonoa kohtelua. Ja puhu kavereillesi, se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävää. Et ole enää mikään poikanen, joten vähän ihmettelen miksi annat ”tyttöystäväsi” käyttäytyä noin? Kuulostaa siltä, että hän ehkä haluaa erota, mutta ei uskalla itse tehdä sitä vaan provosoi käytöksellään sinua, että jättäisin hänet?
En ole poikanen vaan mies ja myönnän sietäneeni kohtelua liian pitkään. Odotan ensin mitä tyttöystävä tekee seuraavaksi ja osaako aikuismaisesti pyytää anteeksi. Mies87
Todella ikävää. Et ole enää mikään poikanen, joten vähän ihmettelen miksi annat ”tyttöystäväsi” käyttäytyä noin? Kuulostaa siltä, että hän ehkä haluaa erota, mutta ei uskalla itse tehdä sitä vaan provosoi käytöksellään sinua, että jättäisin hänet?