Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Internetissä kuulee usein muille annettavan ohjeita, että pitäisi hankkia elämä. Mitä se elämä on?

Vierailija
06.07.2019 |

Kertokaa minulle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä tahansaa jonka ansiosta keskittyy omiin asioihin, eikä toisten asioihin.

Vierailija
22/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarkoitettu elämä on eri ihmisille eri asioita. Mielekästä tekemistä, harrastuksia, läheisiä joiden kanssa viettää aikaa, asioita joiden parissa viihtyy ja tykkää tehdä.

Jollekin se on lenkkeilyä, lukemista, ystävien tapaamista, leffojen katselua. Jollekin nyrkkeilyn harrastamista, kuntosalia, shoppailua ja matkustelua. Joku tykkää olla kaiken ajan vaikka koira- tai hevosharrastuksen parissa.

Ei kukaan voi antaa valmista muottia.

Se on ihan kiinni sinusta itsestäsi ja sun mielenkiinnon kohteista.

Nuo kaikki mainitut ovat ajan tappamista. Ei elämää.

Hanki elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarkoitettu elämä on eri ihmisille eri asioita. Mielekästä tekemistä, harrastuksia, läheisiä joiden kanssa viettää aikaa, asioita joiden parissa viihtyy ja tykkää tehdä.

Jollekin se on lenkkeilyä, lukemista, ystävien tapaamista, leffojen katselua. Jollekin nyrkkeilyn harrastamista, kuntosalia, shoppailua ja matkustelua. Joku tykkää olla kaiken ajan vaikka koira- tai hevosharrastuksen parissa.

Ei kukaan voi antaa valmista muottia.

Se on ihan kiinni sinusta itsestäsi ja sun mielenkiinnon kohteista.

Nuo kaikki mainitut ovat ajan tappamista. Ei elämää.

Sitähän se elämä on, ajan tappamista kunnes kuolee... Jokainen elää (= tappaa sitä aikaa) omalla tavallaan.

Mitä sinun mielestä elämä sitten on, jos tämä ei sitä kerran ole?

Minä en käskekään kenenkään hankkia elämää. Mutta jos joku kehottaa sellaista muille, on henkilön itse ehkä syytä tehdä jotain järkevämpää kuin matkustella ja silitellä koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi