Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Sieppi haluaa hyvän miehen

Vierailija
06.07.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006164425.html

Tavis kelpaa. Siepillä on sama ongelma kuin tuhansilla muillakin naisilla Suomessa. Mutta Saralla on paaaaljon vaikeampaa, koska häntä varmasti lähestyy enemmän nk. hyväksikäyttäjiä ja heitä, jotka kiinnostuvat hänestä vain koska hän on Sara Sieppi.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja voi olla että jokunen ihan kunnollinen tavis ei koskisi pitkällä tikullakaan koska hän on Sara Sieppi?

Vierailija
2/95 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Hyvän miehen hän on ansainnutkin. Salmisen kaltaiset luuserit kannattaa kiertää kaukaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja voi olla että jokunen ihan kunnollinen tavis ei koskisi pitkällä tikullakaan koska hän on Sara Sieppi?

Niin, koska Siepin kanssa päätyy aivan varmasti julkisuuteen ja Insta-rekvisiitaksi. Se siinä hankalinta onkin, miten Sieppi löytää nk. kunnollisen taviksen, koska harva low profile -mies haluaa naamansa Instaan?

Mun mies ei ole Instassa eikä aio tullakaan, on nk. kunnollinen mies. Aika moni ahdistuu julkisuudesta. Parasta olisi, jos Sieppi löytäisi miehen julkkispiireistä.

Mun mielestä hänelle sopisi media-alalta joku valokuvaaja tai toimittaja, tai joku joka ymmärtää tuota alaa. Hyvin vaikea on taviksen käsittää sitä, että elanto tulee somesta. Arkea kuvataan someen ja nytkin Ruisrockista Sieppi on hiprakassa pistänyt storyyn kaikenlaisia videoita. En mä ainakaan haluaisi, että jos mun miestä seuraisi tuhansia ihmisiä, että mun kännitörttöilyt olis somessa. :(

Vierailija
4/95 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hunks-tanssija sopisi täydellisesti Saralle.

Joka itseään trimmaa muttei älyllä loista.

Vierailija
5/95 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko ja Sara?

Vierailija
6/95 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara, pari ilmaista vinkkiä: lopeta tuo itsestä kuvien ottaminen. Lopeta tuo jatkuva rintojen esittely. Se on noloa, olet jo kuitenkin 28 v. Lopeta ex-miehen haukkuminen julkisesti. Ja mene oikeasti oikeisiin töihin, joilla pystyt itsesi elättämään vanhempanakin. Nuo edellä mainitut auttavat miehen löytämisessä.

Itse olen nyt 45 v nainen, minulla on aidot isot rinnat, joita hieman jopa häpeän, enkä todellakaan esittele kuvissa. Hyvä mies on ollut yli 20 vuotta, lapsi, normaali vakityö, ja omakotitalokin löytyy.

Vierailija
7/95 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara, pari ilmaista vinkkiä: lopeta tuo itsestä kuvien ottaminen. Lopeta tuo jatkuva rintojen esittely. Se on noloa, olet jo kuitenkin 28 v. Lopeta ex-miehen haukkuminen julkisesti. Ja mene oikeasti oikeisiin töihin, joilla pystyt itsesi elättämään vanhempanakin. Nuo edellä mainitut auttavat miehen löytämisessä.

Itse olen nyt 45 v nainen, minulla on aidot isot rinnat, joita hieman jopa häpeän, enkä todellakaan esittele kuvissa. Hyvä mies on ollut yli 20 vuotta, lapsi, normaali vakityö, ja omakotitalokin löytyy.

"Olet jo 28" :D :D :D  Sinä saat hävetä itseäsi vaikka kuinka paljon, mutta älä vaadi muita häpeämään itseään.  Miksi ylipäätään kuvittelet, että Saraa tai ketään täällä kiinnostaisi sinun taviselämäsi vaiheet? 

Vierailija
8/95 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi saralle täydellinen tavallinen duunarimies, en ole somessa ja mun mielestä sara on kyllä täydellisen kaunis nainen mun luona voisi olla aina vaikka tissit paljaina.

Löytyy ok-talo, autoja, vene ym.

Vierailija
9/95 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tuota saraa kun kuitenkin vokotellaan jääkiekkoilijoita yms ja sitten ollaan niin nirsoa naista miesten suhteen ja valittaa kun ei löydy ketään ja lopulta päätyi suhteeseen roope salmisen kanssa...

Ja nyt sitten se taviskin kelpaa

Vierailija
10/95 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN ei halua Roopen jätteitä.

11/95 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin Sara on mukava naapurityttömäinen neito, niin kyllä hän nyt taitaa vähä lööperiä höpöttää artikkelissa :D 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lapsellinen jatkuva itsestä kuvien ottaminen instaan, ja joka festareilla hengailu jonkun Sofia Belorfin kaa..kuka tavis, korjaan työssä käyvä aikuinen tavismies tuohon elämään haluaa..ei kukaan.

Vierailija
13/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää hyvä mies. 

Vierailija
14/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tyttö mutta tuota lehtijuttua en usko. Höpöttänyt vaan mielikseen toimittajalle ja tuskin tuota tuo toimittajakaan on uskonut.

Vierailija
15/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on niin pinnallinen ja aivot narikassa tyyppi joka elää julkisuudesta. Alkaa kohta olla yli-ikäinenkin. Nelikymppisenäkin vissiin meinaa olla tissit tiskissä somessa?

No, joo on Rita Niemikin. Mutta se on pro liikunnassa ja sillä on perhe js lapsikin aiheina. Mitä Sara osaa? Ei sillä oo ammattia kun ammatti on biletys kamujen kaa.

Vierailija
16/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies maksaa asunnon ja Sara omat vaatteet ja laukut ja somettaa ja sisustaa kotona. Ja kokkaa ja juhlii

Vierailija
17/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on niin pinnallinen ja aivot narikassa tyyppi joka elää julkisuudesta. Alkaa kohta olla yli-ikäinenkin. Nelikymppisenäkin vissiin meinaa olla tissit tiskissä somessa?

No, joo on Rita Niemikin. Mutta se on pro liikunnassa ja sillä on perhe js lapsikin aiheina. Mitä Sara osaa? Ei sillä oo ammattia kun ammatti on biletys kamujen kaa.

Jos Saraa ja Ritaa vertaa, niin Sara on ihan untuvikko tuohon julkkistyrkkyilyyn verrattuna mitä Rita harrastaa. Rahastaa jopa lapsellaan, kun seuraajat on kaikki kaikessa. Kauhea itku ja parku kun ig-tili katosi pariksi päiväksi. Varmaan ottanut mammalle koville, kun ei voinut päivittää 24/7 videoita vauvasta ja itsestään imettämässä, jne. 

Vierailija
18/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden valokeilaan joutuminen rajaa ison osan ns hyvistä miehistä (eli mahdollisuus valita vaimonsa). Olisi äärimmäisen vastenmielistä olla seiskan lööpeissä ja itse en ikinä haluaisi seurustella Saran kanssa tästä syystä. Sara on kiistatta kaunis nainen, mutta muuten ei mitenkään erityinen. Ei erityisen hyvää vaimomatskua.

Vierailija
19/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies haluaa julkisuuden joka Siepin mukana tulisi.

Vierailija
20/95 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo on kyllä monella muistissa toi "me oltiin dubaissa ja ei kyllä koskaan olla tuhlattu niin paljon rahaa" reissu sofian kanssa.

Tuo kyllä karsii pois ne kunnolliset miehet.