Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kesälomalle ja

Vierailija
06.07.2019 |

happamampaa naamaa en ole nähnyt vähään aikaan. Luulisi että raskaan työkevään jälkeen olisi onnesta soikeana niin sellainen takakireä oli eilen ja jotenkin vihainen minua kohtaan. Joo, ja ei ole naisia heidän työpaikallaan ollenkaan että olisi joutunut eroon työkaverista niin se veetyttäisi tms.
Mistäköhän nyt puhaltaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jäi työasiat hankalaan vaiheeseen.

Vierailija
2/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kysyisit mieheltäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein ihan tyhjä olo kun loma alkaa kuormittavan työrupeaman jälkeen. Pitäis olla iloinen mutta ei vaan tunnu mikään miltään. Ja sekö sitten ärsyttää entistäkin enemmän.

Vierailija
4/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin masennus usein kun loma alkaa...

Vierailija
5/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä vialla !? Kuulostaa aivan normaalilta suomalaisten "rakkaus" elämältä :D Siksi itse lähdin jo ajat sitten litomaan moisesta elämästä/liitosta, enää ei tarvii katella kenenkään ukon pärstää naama norsun vitulla. Nyt nautin joka lomastani ja elosta ja olosta, suosittelen :) 

Vierailija
6/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kysyin mutta en saanut oikein mitään vastausta. Ihmettelen vaan. Tosin miehellä ei ole sen kummempia lomasuunnitelmia ja olen yrittänyt ehdottaa hänelle mielenvirkistystä yhdessä tai erikseen mutta mies tyrmää kaikki ehdotukset. -ap

Vierailija
7/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu komppaan edellistä. Jos on ollut rankka kevät niin lomamoodiin pääseminen kestää pari-kolme päivää helpostikin. On sellainen ylikireä olo ja vaan miettii jäikö jotain tekemättä. Tai vähintäänkin ei vaan pysty päästämään irti stressistä.

Kyllä se luultavasti ensi viikon alussa helpottaa ap.

Vierailija
8/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus? Silloin toisen naama saattaa ärsyttää niin ettei tee mieli edes puhua.

Vierailija
9/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein ihan tyhjä olo kun loma alkaa kuormittavan työrupeaman jälkeen. Pitäis olla iloinen mutta ei vaan tunnu mikään miltään. Ja sekö sitten ärsyttää entistäkin enemmän.

Piti lisätä, että kyllä se siitä parin päivän päästä kun saa työt mielestä pääsee lomatunnelmaan. Hyvä idea tehdä jotain, työt unohtuu nopeammin niin!

Vierailija
10/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen näitä, jotka kyselevät arvauksia omasta puolisostaan tällä palstalla. Miten ihmeessä me voisimme tietää hänen mielenliikkeitään paremmin kuin sinä itse, ap??

Vierailija
11/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa väsyneeltä. Haluaa vain rentoutua ja olla. Kaikki aktiviteetit tuntuvat luultavasti rasitteelta.

Anna sen miehen olla hetki ja rentoutua. Ei lomaa tarvitse suorittaa. Viikon kuluttua voi ruveta pikku hiljaa miettimään jotain tekemistä jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen näitä, jotka kyselevät arvauksia omasta puolisostaan tällä palstalla. Miten ihmeessä me voisimme tietää hänen mielenliikkeitään paremmin kuin sinä itse, ap??

Niin hain vain ns. "vertaistukea" että jos jollakin olisi vastaavasta kokemusta. Ja itseasiassa täällä oli hyviä kirjoituksia ja ajatuksia joten kiitos niistä! 

Otan ehkä liikaa itseeni toisen tuntemuksista ja yritän ratkaista hänen ajatuksiaan ja ongelmiaan. Lisäksi juuri mietin että minäkö olemassaolollani aiheutan tuon happamuuden. Toivoisin että hänellä olisi mukava ja rentouttava loma. -ap

Vierailija
13/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun loma alkaa kannattaa ottaa heti irtiotto töistä ja arjesta lähtemällä reissuun. Se nollaa stressin. Varaa matka äläkä kysele mieheltä mitä hän nyt haluaisi. Ei miehet osaa sellaiseen vastata.

Vierailija
14/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kysyin mutta en saanut oikein mitään vastausta. Ihmettelen vaan. Tosin miehellä ei ole sen kummempia lomasuunnitelmia ja olen yrittänyt ehdottaa hänelle mielenvirkistystä yhdessä tai erikseen mutta mies tyrmää kaikki ehdotukset. -ap

Eli olette lomalla ja möllötätte vain himassa? No vähemmästäkin alkaa ärsyttämään. Ja jos sinua kerran ärsyttää miehen kireys, niin mikä ihme sinua estää lähtemästä yksin jonnekin reissuun? Pakkoko sinun on miestä sinne saada mukaan?

Vierailija
15/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehellä ei ole sen kummempia lomasuunnitelmia ja olen yrittänyt ehdottaa hänelle mielenvirkistystä yhdessä tai erikseen mutta mies tyrmää kaikki ehdotukset. -ap

Tämä on mun mielestä kaikkein kamalinta, kun mun mies tekee tuota minulle. Se on kotona, ei töissä, ja heti kun minä pääsen töistä, se on innokkaana (ja levänneenä) lähtemässä johonkin tai tekemässä jotain - kun se, mitä minä haluaisin ja tarvitsisin, olisi ihan puhdasta lepoa vaikka kirjan kanssa sohvalla. On hirveää kun ei saa levätä. On kamalaa kun joku on koko ajan vaatimassa jotain, töissä, kotona, lomalla. Ja kiukuttavaa, koska oon kyllä yrittänyt sanoa tästä, mutta se ei vaan tajua tai ei muista. Toivoisin, että mies lähtisi yksin johonkin, kun kerran siitä niin nautti, ja jättäisi mut hiljaiseen kotiin nukkumaan.

Vierailija
16/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut lomalla viikon ja tehnyt sinä aikana etätöitä noin 30 tuntia. Jotenkin lomalle on kivampi lähteä näin pehmeällä tavalla. Onnistuu se skypekokous vaikka vuokramökin terassilta tai leikkipuistosta. Ensi viikolla on pari läsnäoloa vaativaa tilaisuutta, mutta niiden välissä voi käväistä vaikka Tallinnassa. Mikä tässä ollessa, koko ajan saa palkkaa.

Vierailija
17/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut lomalla viikon ja tehnyt sinä aikana etätöitä noin 30 tuntia. Jotenkin lomalle on kivampi lähteä näin pehmeällä tavalla. Onnistuu se skypekokous vaikka vuokramökin terassilta tai leikkipuistosta. Ensi viikolla on pari läsnäoloa vaativaa tilaisuutta, mutta niiden välissä voi käväistä vaikka Tallinnassa. Mikä tässä ollessa, koko ajan saa palkkaa.

Suurimmalle osalle ihmisiä tuo ei kuitenkaan olisi lomaa, vaan etätyötä.

Vierailija
18/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päätä nyt oletko lomalla vai töissä.

Vierailija
19/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijät saavat yleensä palkkaa ihan siitä lomastakin...Ilmeisesti sinä et.

Vierailija
20/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse töissä vai kaiket päivät kotona? Voi olla, että toisen naama alkaakin ärsyttää, jos sitä näkee koko ajan arkena eikä ole omaa aikaa ilman, että puoliso on jatkuvasti saman katon alla. Keksi itsellesi tekemistä siksi aikaa, että mies pääsee ns. lomamoodiin äläkä hillosta millään ehdotuksilla ennen kuin toinen on valmis vastaanottamaan niitä. Todennäköisesti kyse on kuitenkin alkuloman tahmeudesta, mikä on tuttua huttua lähes kaikille työssäkäyville!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi