Voi perkele! Ulkona kesäkelit ja silti naisilla olohousuja!
Ei saatana, kun naiset eivät voi edes kesän ajaksi lopettaa sitä olohousujen käyttöä! Miksi ne olohousut pitää vetää jalkaan ja lähteä ne päällä ihmisten ilmoille? Antaa todella huolittelemattoman kuvan naisesta, sellaisen, ettei välitä ulkonäöstään eikä siitä, miltä näyttää toisten silmissä.
Kommentit (18)
Mulla oli just toppaliivi, kun kävin levittämässä pyykkiä. Ja jalassa oli ratsastushousut.
Prisma oli täynnä olohousuisia miesoletettuja. On tämä maailmanlopun meininkiä nyt..
Vierailija kirjoitti:
Mitä itselläsi on päällä?
Siniset mokkaloaferit, punaiset speedot, smokkipaita ja panssariketju.
Ap
Vierailija kirjoitti:
9-14c on kesäkeli hullulandiassa ehkä.
Puhun kyllä ihan +20 asteen säistä. Sellaisillakin on tullut nähtyä naisilla olohousuja. t. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei, minä olen oikea ap, ja minulla on silkkibokserit sekä niihin sointuva lyhyt silkkiaamutakki.
Ap
Mä istuin just pihalla pitkät kalsarit ja toppatakki päällä. Oli pakko tulla sisälle, kun nilkat kastu.
Minkälaiset ovat olohousut?
Mulla on vaan pieruverkkareita ja tonttupöksyjä. Vain toisissa ilmiinnyn kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei, minä olen oikea ap, ja minulla on silkkibokserit sekä niihin sointuva lyhyt silkkiaamutakki.
Ap
Höh, miks sä sitten naisia katselet? Ilmankos ei miellytä, mut ei se olohousuista johdu...
Housuttako pitäisi pitkin kyliä huidella ?