Kallis vähän käytetty seksilelu - miten päästä eroon?
Ostin vuodenvaihteessa womanizer-klitoriskiihottimen. On hyvin tehokas ja toimii luvatusti, muttei oikeen sovi omaan tyyliin ja maksoi pitkän pennin. Mitä kautta voisi saadaa myytyä eteenpäin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Myy tosiaan Ebayssa ja kerro sen olevan Elviksen käyttämä nenäkarvapoistaja ja tienaa 50 000e.
paras vinkki tähän mennessä -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane se huonoon kuntoon ja heitä roskiin. Et muuten ole kullista kuullut?
Kulli on tunnetusti aika huono orgasmin lähde.
Ap kertoi käyttävänsä vibraattoreita korvikkeena.
Minulla kulli on aina tuottanut orgasmin.
Ennen vanhaan pikkumyy osti käytettyjä alkkareita.
Eiköhän joku pervo osta klittaimurin kalliilla, vielä enemmän saat rahaa jos videoit sitä käytössä. Ei tarvi muuta näkyä kuin se laite.
Pervot käyttää rahaa ihan kunnolla!!
Joskus jossain treffisivulla joku ukko olis halunnu mun tilinumeron, koska olis vaan halunnu laittaa mulle rahaa kerran viikossa koska se kiihotti sitä.
Vähän niinkuin yrittäisit myydä käytettyä kondomia. Your loss.
Mäkin sorruin ostaan tämmösen klitorista imevän jutun ja ihan surkea laite. Roskiin vaan ja vielä myydyin tällä hetkellä, hah.
Tuo pervolle myynti on todennäköisin tapa saada siitä rahaa, s24 seksi/fetissit palstalle ilmoitus jossa tarjoat laitteen pesemättömänä ja parin kuvan kera.. Toki pitää olla feikki sp ja keksittävä sellainen maksutapa ettei pervo tule ovelle vaatimaan lisää.
Minulta hajosi sellainen kahden vuoden käytön jälkeen, imu katosi. Voisin maksaa saman, minkä kilpailijat maksavat eli 30 euroa postikuluineen. Miten saan sinuun yhteyttä? s-postia varten voin perustaa kertakäyttöosoitteen, jos hinta sopii.
Laita lappu paikallisen K-marketin seinälle.
En ole vielä tavannut parempaa. M