Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea mies ja vaatimattoman näköinen nainen, yleinen ilmiö?

Vierailija
05.07.2019 |

Yllättävää sinänsä, että näitä pareja näkee paljonkin, kun sitä hoikkuutta ja kauneutta noin yleisesti ihaillaan tai jopa vaaditaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille on tärkeintä näyttää itse hyvältä. Kunhan oma peilikuva miellyttää, on aivan sama, miltä se naikkonen näyttää.

Vierailija
22/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee myös toisin päin, eli todella kauniita ja näyttäviä naisia vaatimattoman näköisten miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan tavallisella naisella?

"Kaunista naista" ilman muovia ja ehostusta?

Kyllä se kauneus tulee ensisijaisesti liikunnasta ja terveistä elämäntavoista. Mikään kauneushoito tai ehostus ei pelasta jos ne ei ole kunnossa.

Vierailija
24/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehet haluaisivat kauniin ja hoikan mahd. nuoren naisen, mutta tosielämässä joutuvat tyytymään siihen mitä saavat eli siihen vaatmattomaan, elleivät halua loppuelämäänsä yksin viettää.

Kyllä nainenkin joutuu tyytymään siihen mitä saa tai olla yksin. 

Vierailija
25/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha ja pullukka ne yhteen soppii :D

Tasapaino.

Vierailija
26/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ukkoja ja nuoria kauniita naisia on enemmän yhdessä kuin mitään muuta. Siis normaalien suhteiden lisäksi.

Vierailija
27/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha ja pullukka ne yhteen soppii :D

Tasapaino.

Ei kun epätasapaino. Ajattele mihin suuntaan se vaaka kallistuu.

Vierailija
28/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Se voi olla niinkin, ettei kaikki miehet pidä erityisen laittautuneista naisista, jotka näyttää koko ajan iltajuhliin menevältä. Mun miehelle luonnollinen kauneus on numero yksi, eli meikitöntä naamaa pitää jaksaa katsella elämänsä loppuun asti. Ja vahva meikkaaminen näyttää hänen mielestä törkeältä.

Joidenkin muiden miesten mielestä meikki tekee kauniiksi ja juttu on juuri ne kaikki laitetut asiat ulkonäössä. Joillekin miehille kaikkein tärkeintä on laiha vartalo. Kasvot voi olla vaikka miten finniset ja niistä saa näkyä tupakanpoltto jne. asiat, kunhan on hoikka. Joku mies on sanonut ihan suoraan, että naama voi olla vaikka petolinnun perse, kunhan on hoikka. Makuja on monia ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen kauneudesta. 

Vierailija
29/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just näin, olen pieni ja siro pariisitar mutta naama on kuin petolinnun perse, mies komea.

Vierailija
30/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöreäkasvoinen ja hivenen eli noin 25 kg ylipainoinen nainen ja kyllä saan usein ihailevia katseita miehiltä.

Vierailija
31/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan tavallisella naisella?

"Kaunista naista" ilman muovia ja ehostusta?

Kyllä se kauneus tulee ensisijaisesti liikunnasta ja terveistä elämäntavoista. Mikään kauneushoito tai ehostus ei pelasta jos ne ei ole kunnossa.

No meikkaamisesta ja pynttäytymisestä tässä ei varmaankaan ollut kysymys, vaan siitä että nainen on oikeasti vaatimattoman näköinen. Jos nainen on kaunis niin sen kyllä näkee, oli meikkiä tai ei. Jos taas sanotaan että nainen on vaatimattoman näköinen, niin se tarkoittaa että hän ei ole kaunotar.

Vierailija
32/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan niitä pareja on, joissa jompikumpi osapuoli on huomattavasti paremman näköinen. Ehkä se vain on niin, että jos on hyvännäköinen, niin suurin osa muista ihmisistä on itseä rumempia ja siksi on tilastollisesti todennäköisempää, että myös kumppaniksi osuu itseä rumempi ihminen. Sitä paitsi kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
33/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla komea mies, tutut ja tuntemattomat sanovat niin. Itse oon ok, mutta en todellakaan samaa tasoa. Luonne, terävät hoksottimet ja voimakas libido kompensoivat ulkonäön puutteita minulla. Mies on ujo ja varautunut eikä ulkonäkö ole hänelle tärkeä. Kroppa on hänellä muovautunut urheiluharrastuksen sivutuotteena.

Vierailija
34/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sitä mieltä, että kukaan ei pysty ulkonäköönsä vaikuttamaan ja siksi sillä ei ole niin merkitystä. Hänen mielestä on merkitystä, mitä ihminen tekee niille asioille, joihin voi vaikuttaa (esim. paino, koulutus, ylipäätään tavat ajatella jne.). On itse komea, mutta ei katsele itseään peilistä eikä pidä sitä minään saavutuksena vaan muita asioita elämässään ja samoin muiden kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi