Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä tajusit ensimmäisen kerran olevasi rupsahtanut?

Vierailija
05.07.2019 |

Tajusin 22-vuotiaana nähdessäni peilikuvani erään rakennuksen ikkunasta, että naamani on hieman elähtänyt enkä näyttänyt enää samalta kuin teininä. Siihen asti olin kuvitellut näyttäväni ihan 16-kesäiseltä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40v. Naama valahtanut. Pelastusrengas vyötäröllä.

Vierailija
22/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran olen ihmetellyt ikääntynyttä ihoa kasvoissa. Olen 38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus 16- tai 17-vuotiaana kiinnitin huomiota siihen, miten paljon naama roikkuu (varmaan roikkui kyllä aiemminkin), onko se nyt sitten sitä rupsahtamista.

Vierailija
24/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotiaana ei tissit läpäisseet kynätestiä eli lyijykynä pysyi rinnan alla kun siitä irroitti otteen 😕

Vierailija
25/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42, ja pelkään, että se tapahtuu pian.

Vierailija
26/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkalleen 48-vuotiaana. Leuan alle ilmaantui heltta, toki tupakoinnin lopettaminen ja painon lisääntyminen useilla kiloilla vauhditti asiaa.

Nyt 5-kymppisenä saa aamuisin tehdä töitä, että naamasta saa siedettävän ennen töihin menoa. Kauneus on katoavaista sanovat ja tottahan se on. Kriiseilen edelleen rupsahtaneen ulkonäköni kanssa, mutta minkäs teet.

Vierailija
27/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 vuotiaana ei tissit läpäisseet kynätestiä eli lyijykynä pysyi rinnan alla kun siitä irroitti otteen 😕

Tuohan riippuu ihan rintojen koosta/mallista. En usko että A-B-kupin ketunnenät pitelevät mitään kovin äkkiä. Epäluotettava testi.