Onko se totta?
Tuttavan elämä on instan mukaan yhtä tähtien tykitystä. Oli arki tai loma, niin elämä on ihanaa ja täydellistä. Mitähän tuohon sanoisi...
Kommentit (9)
Jos jonkun elämä olisi oikeasti täydellistä, niin ehkä hän keskittyisi nauttimaan siitä eikä sen mainostamiseen Instagramissa?
Oman egon korostusta koko insta, puhumattakaan blogeista, minä, minä, minä ja mun perhe. Mietin olisiko noilla elämää ollenkaan, jos sitä ei voisi esitellä koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun elämä olisi oikeasti täydellistä, niin ehkä hän keskittyisi nauttimaan siitä eikä sen mainostamiseen Instagramissa?
No niinpä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä 🤣
No voi *ttu ny, kai sitä täydellisessäkin elämässä on luppoaikaa jolla lepäillä ja hehkutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä 🤣
No voi *ttu ny, kai sitä täydellisessäkin elämässä on luppoaikaa jolla lepäillä ja hehkutella?
Menikö herne nekkuun, kun joku uskaltaa arvostella instan käyttöä? Lepäile ja hehkuttele vaan. Huvitusta se minussa aiheuttaa lähinnä, kun joku tarvis alkaa luoda itsestään jotain täydellisyyskuvaa.
Siis tavis joka yrittää olla kuin julkkis
Ei oo, ei tuu.
Jos se voisi olla totta ei vain unta pettävää.