Olen tullut tulokseen että valtaosalla ihmisistä on mielenterveysongelmaa
Esim täkäläiset tuntuvat melkein käyvän päälle. Monilla vanhemmilla miehillä silmät oikein kiiluvat päässä ja näytetään vihamieliseltä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä?? Aloituksesta päätellen.
En usko, että parista lauseesta voi paljon päätellä.
En nyt puhu mielenterveysongelmista, mutta vanha sanontahan on, että meistä täysin terve on vain se jota ei ole tarpeeksi tutkittu :D
Olet oikeassa. Mun perheessä jokaisella, paitsi mulla. Lieväasteisina tosin kaikilla.
Mä oliin ennen läääkevastainen, en ole enäää. EN todellakaaan.
Melkein kaikilla on jotain ongelmia, mutta vain osa osaa peittää ne.
Eivät vain huomaa käytöshäiriöidensä johtuvan mt ongelmista.
Ei se ole noin mustavalkoista. Ajattele persoonallisuuksia janana ja kaikki jotka eivät ole janan keskellä ovat poikkeavia. Ja jos ihan tarkasti tutkitaan niin kaikki eroavat tuosta keskikohdasta, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
Av-palsta ei ole valtaosa ihmisistä.
Aivan oikein. Joka kylässä ja kaupungissa on esim. joukkopsykoosin uhrien olemattomalle olennolle pystyttämiä rakennuksia.
Tai sitten monenlainen ei-toivottu asia joka ihmisyydessä on ja jota ihminen tuo esiin, tulkitaan häiriönä ihmisen mielen terveydessä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein. Joka kylässä ja kaupungissa on esim. joukkopsykoosin uhrien olemattomalle olennolle pystyttämiä rakennuksia.
Miten muuten selität itsellesi sen, että moni ihminen tulee yksittäin samaan uskoon esimerkiksi hengellisen kokemuksen seurauksena?
Onko sinulle oman havainto- ja käsityskykysi rajat = koko todellisuus? :)
Olen tuumaillut samaa. Olen jo ikämies eikä nuoruudessani ollut muita mielisairaita kuin joku hassu kylähullu. Mutta luultavasti minulle olisi löytynyt joku vekkuli kirjainyhdistelmäsairaus jos olisin syntynyt 50 vuotta myöhemmin. Olen nimittäin liian ystävällinen, ujo ja kiltti enkä ole ikinä löytänyt itselleni naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuumaillut samaa. Olen jo ikämies eikä nuoruudessani ollut muita mielisairaita kuin joku hassu kylähullu. Mutta luultavasti minulle olisi löytynyt joku vekkuli kirjainyhdistelmäsairaus jos olisin syntynyt 50 vuotta myöhemmin. Olen nimittäin liian ystävällinen, ujo ja kiltti enkä ole ikinä löytänyt itselleni naisseuraa.
Jos miettii vaikka jossain vanhassa suomalaisessa elokuvassa kuvattua porukkaa, joo siellä voisi olla yksi kylä"hullu", mutta nykyajan standardein luultavasti koko hahmokaartista saisi diagnoosit. Nuori suorasanainen päähenkilö-nainen voisi olla F- jotain, huomionhakuinen persoona. Joku vanha nainen sitten neuroottinen , julma mieshenkilö psykopaatti jne.
Entä sinä?? Aloituksesta päätellen.