Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Magneetti ja rautainen vene?

Vierailija
05.07.2019 |

Jos istuu rautaisessa veneessä johon on kiinnitetty varsi jonka päässä on magneetti, alkaa magneetti vetää venettä ja vauhti kiihtyy. Miksi tätä ei olla keksitty aiemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli miehet rautaa ja veneet lautaa huhhahhei tai jtn

Vierailija
2/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihdy koska vene sinä ja magneetti olette yhtä. Eriasia jos edellä menee magneetti niin se vetäisi paattiasi eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitoisi magneetteja kaloihin niin veneet voisivat seilata sinne minne kalatkin ja ilmaiseksi.

Vierailija
4/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitoisi magneetteja kaloihin niin veneet voisivat seilata sinne minne kalatkin ja ilmaiseksi.

Tai rakentaisi tietyn välein voimakkaita magneetteja merelle jotka vetäisivät laivoja puoleensa. No samalla lähti kellot, haarukat, naulakot, veitset,.....

Vierailija
5/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iki liikkujan voisi tehdä magneeteista. Tekisi pyörän missä ulkopuolella on magneetteja ja sitten kehä ympärille missä magneetteja ja ne hylkivät toisiaan.

Vierailija
6/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iki liikkujan voisi tehdä magneeteista. Tekisi pyörän missä ulkopuolella on magneetteja ja sitten kehä ympärille missä magneetteja ja ne hylkivät toisiaan.

Lopeta! Minulla on korkeampi koulutus kuin sinulla.

Vierailija
7/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta! Minulla on korkeampi koulutus kuin sinulla.

Ihan varmaan. Mutta minulla on magneetit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi