Julkkikset joita muut pitävät seksikkäinä, mutta sinä et?
Itseäni on aina ihmettänyt Dannyn suosio naisten keskuudessa. Nuorena siis ja toki nytkin jos joku vielä pitää sitä kuumana.
Kommentit (141)
Jari Sillanpää ja Vesa-Matti Loiri.
Benedict Cumberbatch ja Colin Firth - en tajua, miten voivat jonkun mielestä olla kuumia ja seksikkäitä....
Naisisista Maggie Gyllenhaal ja Renee Zellweger ovat jostain kumman syystä saaneet joskus seksikkäitä naisrooleja.
Jenni Vartiainen, Mikko Leppilampi 🤮🤮
Megan Fox
Kardashianit
Pamela Anderson
Victoria Beckham
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku Leppilampea sexynä muuta kun hän itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku Leppilampea sexynä muuta kun hän itse?
No Mikko itsehän tuon aikaisemman viestin lähetti
Jason Momoa. Liian iso minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Benedict Cumberbatch ja Colin Firth - en tajua, miten voivat jonkun mielestä olla kuumia ja seksikkäitä....
Naisisista Maggie Gyllenhaal ja Renee Zellweger ovat jostain kumman syystä saaneet joskus seksikkäitä naisrooleja.
Tosi monet pitävät tuosta Benedictistä. En myöskään ymmärrä miksi. Sanokaa nyt te jotaka tykkäätte. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaista pitää jotkut puolihintttarit sexynä mutta kukaan muu ei.
No todella typerä kommentti.Jenni on vartaloltaan ja kauneudeltaan todella hyvä varsinkin kun vertaa lyhkä persjalka nyky ämmään.
Ilkka Juhani Sysimetsä, tunnetummin "Frederik" tai "Juntti kansan kuningas" on loppujen lopuksi hyvin saman näköinen kuin nykynuorten rakastama poppari tähti Robin Packalen. Varsinkin silloin kun Sysimetsä oli samanikäinen kuin Robin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo Linnonmaa.
Tämä! Samaa sarjaa kuin Aku Hirviniemi.
Ryan Gosling.