Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naarmuinen laminaatti, vuokra-asunto

Vierailija
05.07.2019 |

Laminaatti on aivan täynnä pieniä naarmuja, jopa niistä kohdista joissa pidän mattoja tai oikeastaan mulla on mattoja lattia täynnä kun lattia on todella kylmä jopa näin kesällä. Laminaatti on vaalea, kiiltäpintainen ja tuntuu ihan muoville jalan alla, muutenkin halvan oloinenmateriaali. Laminaatti oli jo 4 vuotta "vanha" kun muutin tähän syksyllä. Syksyllä ja talvella pimeässä en nähnyt näitä naarmuja (jos/kun niitä oli) ja nyt vasta kun aurinko paistaa sopivasta kulmasta nuo naarmut ovat silmään pistäneet. Lattia on muutenkin jotenkin laikukas, kun sitä pyyhin nihkeällä rätillä (pelkällä vedellä ja mikrokuituliinalla, kerran olen pessyt saippuattomalla pesuaineella) nämä harmaat laikut näkyvät selvemmin. En ole kylläkään muuttamassa, ainakaan toivottavasti, pitkään aikaan pois tästä mutta voiko vuokranantaja vaatia korvaamaan lattian sitten joskus kun muutan? Kotivakuutus kyllä on ja siinä se vastuuvakuutus homma jos tahattomasti tuhoan asunnosta jotain. Olen tuota lattiaa koittanut pitää kuin kukkaa kämmenellä ja välttää kaikkea mikä sitä voisi naarmuttaa tai muuten pilata niin harmittaa että tuo kesäaurinko paljasti lattian todellisen kunnon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa sitten jos/kun joku siitä sinua alkaa syyttämään. Nauti kesästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi