Miksi asiallisia viestiketjuja poistetaan?
Olen miettinyt, että miksi tältä sivustolta poistetaan täysin asiallisiakin viestiketjuja. Esimerkiksi eilen kysyin, että voiko henkilö tulla pinnoilta raskaaksi, esim wc-pöntöstä. Kysymys ehti olemaan foorumilla vain muutaman minuutin. Siihen kertyi 4 vastausta
Ehdin lukemaan vain yhden, ja sen jälkeen kun päivitin sivun, niin koko sivu oli poistettu. En ymmärrä, mikä kysymyksessä oli sääntöjen vastaista. Olen törmännyt muihinkin asiallisiin ketjuihin, jotka on poistettu. Outoa.
Kommentit (6)
Ja miesten tyhmät käytökset saavat näkyä mutta naisten iđíooťtimaisuus sensoroidaan.
Vanhusten haukkumisketjut joutaakin pois. Samoin sellaiset, joissa on henkilökohtaisuuksia ja tunnettavuuden vaaraa. Varsinkin jos lapset tunnistetaan ja joutuvat kärsimään vanhempiensa tyhmyydestä täällä. Mun mielestä on hyvä olla tiukka linja.
Eilen katosi ketju, jossa yritettiin auttaa itsetuhoista henkilöä. Tämä henkilö oli jo ottanut lääkkeitä. Jäi mietityttämään mitä hänelle tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusten haukkumisketjut joutaakin pois. Samoin sellaiset, joissa on henkilökohtaisuuksia ja tunnettavuuden vaaraa. Varsinkin jos lapset tunnistetaan ja joutuvat kärsimään vanhempiensa tyhmyydestä täällä. Mun mielestä on hyvä olla tiukka linja.
No nimenomaan tuo 40-vuotiaiden haukkumisketju PYSYY täällä, mutta auta armias jos joku 40-vuotias avautuu täällä siitä että parikymppinen nimittelee häntä vanhaksi, se poistetaan.
Ei voi ymmärtää, mut hävetkää huonot moderaattorit. Olette mielivaltaisia.
Ne haihtuvat ilmaan kun ketään ei kiinnosta lukea pikku prinsessan mussutuksia turhanpäiväisistä aiheista.
Mä olen todella hämmentynyt tän palstan moderointilinjasta. Näköjään omasta elämästään ei saa sanoa mitään, eikä ainakaan yhtään toivoa saavansa vertaistukea hankalissa ihmissuhteissa.
Esim tänään kaikki 40-vuotiaiden eroamisista ja uusista suhteista nuorempiin on poistettu. Sen sijaan 40-vuotiaiden ulkonäön ja tyylin halveksuntaketju pidetään ylhäällä?