Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmissuhdeongelmaan vinkkejä kehiin!!

Vierailija
04.07.2019 |

No niin av:laiset, luotan teihin, että osaatte sanoa jotakin vinkkejä/omia kokemuksia vastaavanlaisesta/mitä vaan ajatuksia rakentavasti.

Tilanne on se, että olen 25-vuotias nainen. Tapasin neljä vuotta sitten miehen (saman ikäisen) opintojen yhteydessä. Ei siis opiskeltu samassa paikassa mutta oltiin samassa opiskeluun liittyvässä tapahtumassa, jossa juttelimme. Nuorina ihmisinä tietysti heti pientä vetovoimaa siinä välillä oli ja vaihdoimme yhteystietoja. Juttelimme paljon ja lopulta päädyimme viettämään viikonlopun yhdessä. Olin todella ihastunut tähän mieheen ja hän vaikutti olevan myös kiinnostunut. Hän oli ehkä hiukan hiljainen ja ujo mutta muuten todella fiksu ja huomaavainen. Ajattelin, että tässäkö se nyt on.

Aikaa kului ja juttelimme paljon puhelimessa. Emme kuitenkaan tavanneet kuin muutaman kerran seuraavan vuoden aikana sillä molempien elämät veivät ympäri Suomea ja maailmaa. Luonnollisesti yhteydenpitokin alkoi hiljalleen vähentyä ja miehellä taisi olla jonkunlaista juttua toisen naisen kanssa myös välillä. Itsellänikin on tässä ollut säätöä jos toista viimeisen neljän vuoden aikana ja silloin yhteydenpito on katkennut kokonaan. Kertaakaan emme ole kuitenkaan kumpikaan seurustelleet sen jälkeen kun 2015 tapasimme. Kun säädöt loppuivat, päädyimme aina juttelemaan toisillemme. Puhuimme siis lähinnä vain kuulumisista ja suunnitelmista lomalle jne.

Olen ollut aina vähän hämilläni tästä meidän välisestä "suhteesta" mutta se ei ole koskaan haitannut elämääni tai vaikuttanut siihen negatiivisesti, joten olen antanut olla ja ajatellut että onpahan aina joku jonka puoleen kääntyä kaverina.

Nyt tilanteeseen on kuitenkin tullut muutos. Sain kuukausi sitten tietää, että tiemme kohtaavat ensi syksynä sillä muutan kyseisen miehen kanssa samaan kaupunkiin. Tästä ohimennen miehelle mainitsin ja nyt hän on alkanut näyttämään taas kiinnostuksen merkkejä. Siis muutenkin kuin ihan vaan ystävänä. Toisaalta minua hämmentää koko tilanne. Voiko tästä tulla mitään NELJÄN vuoden jälkeen? Toisaalta houkuttaisi koska mies on ihana, tunnemme toisemme hyvin ja kummankin elämässä näyttäisi olevan tilaa ja kaipuuta kumppanille.

Tietysti loppujen lopuksi päätös lähtee minusta itsestä mihin haluan tätä hommaa lähteä viemään mutta kaikki vastaavanlaiset kokemukset/ajatukset ovat erittäin tervetulleita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet että mies on sulle oikea ja kumpikin on valmis sitoutumaan toisiinsa niin en nää miksei juttu voisi toimia

Vierailija
2/2 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi analysoit etukäteen?

Elä ja katso mitä tuleman pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme