Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka poistatatte jatkuvasti keskusteluja?

Vierailija
03.07.2019 |

Miksi? Ymmärrän asiattomat, rasistiset, törkeät, loukkaavat jne mutta miksi poistatatte ihan suht asiallisiakin ketjuja? Jonkun yhden trollivastauksen takiako pitää koko ketju hävittää? Selittäkää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin täysin samaa!

Vierailija
2/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim uskonto keskustelut olisivat kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, välillä on kyllä hävinnyt ihan asiallisiaki ketjuja. Kirjoitin pitkän vastauksen siitä, miten lapset saisi nukkumaan tappeluitta, muta ketju olikin poistettu ennenkuin lähetin sen.

Tämä on todella turhauttava palsta.

Vierailija
4/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on suloinen_ kirjoitti:

Itse aina kostan jos joku poistaa mun vastauksen. Poistatan ihme tekosyillä koko ketjun.

Kostaminen on kivaa. Poistata omasi, kun sait noin monta alapeukkua.

Vierailija
5/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noita voinee harrastaa kirkko&kaupunki foorumeilla

itselläni tulee kristityn paasaamisesta aina oksu suuhun eikä täällä oikeasti voi tietää onko tuo tosissaan vai provooko se vain. Uskontojen kohdalla se on 60-50 mahikset.

Vierailija
6/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin aloittamiani keskusteluja on vuosien varrella varmaan poistattaneet henkilöt, joilla on todella likainen mielikuvitus. Kysymykseni ovat olleet ihan normaaleja, mutta joku luuli niitä jonkun per*von tekemiksi. Esim. minkä ikäiselle tyttärelle pitäisi hankkia toppi paidan alle tai ostaa siteitä "varastoon" kun tytär itse ei asista mitään sano. Ketjussa on jo kommentoitu noita pe**fiilin tekemiksi ja vaadittu poistoa.

Sanottiin, että en voi olla nainen ja äiti kun tuollaisia per*oja kyselen, muuten tietäisin. Itselleni eivät vanhemmat toppeja ostelleet, itse ostin rintsikkani lukioikäisenä. Menkat alkoivat 15 v, mutta uskoisin sen olevan aivan liian myöhäinen ikä varautua. Itselläni ei kuukautisia ole ollut vuosiin.

Vierailija
7/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa, että asiallisiakin ketjuja katoaa. Esimerkiksi eilen joku oli kysynyt että voiko wc-pöntöstä tulla raskaaksi. Noh, muutamaa minuuttia myöhemmin koko ketju oli poistettu...

Vierailija
8/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noita voinee harrastaa kirkko&kaupunki foorumeilla

itselläni tulee kristityn paasaamisesta aina oksu suuhun eikä täällä oikeasti voi tietää onko tuo tosissaan vai provooko se vain. Uskontojen kohdalla se on 60-50 mahikset.

Sittenhän ne keskustelut voi jättää lukematta. Uskontokeskustelut pysyvät kuitenkin yleensä omissa ketjuissaan, eikä käy niin, että jos niiden antaa olla, kohta koko palsta on täynnä ulinaa ja uikutusta.

Vierailija
9/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin aloittamiani keskusteluja on vuosien varrella varmaan poistattaneet henkilöt, joilla on todella likainen mielikuvitus. Kysymykseni ovat olleet ihan normaaleja, mutta joku luuli niitä jonkun per*von tekemiksi. Esim. minkä ikäiselle tyttärelle pitäisi hankkia toppi paidan alle tai ostaa siteitä "varastoon" kun tytär itse ei asista mitään sano. Ketjussa on jo kommentoitu noita pe**fiilin tekemiksi ja vaadittu poistoa.

Sanottiin, että en voi olla nainen ja äiti kun tuollaisia per*oja kyselen, muuten tietäisin. Itselleni eivät vanhemmat toppeja ostelleet, itse ostin rintsikkani lukioikäisenä. Menkat alkoivat 15 v, mutta uskoisin sen olevan aivan liian myöhäinen ikä varautua. Itselläni ei kuukautisia ole ollut vuosiin.

Täällä on se ongelma, että nykyään kaikkiin naiseuteen liittyviin ketjuihin tulee setämiesten ja jonnejen kööri rinkirunkkaamaan. Siksi ihmiset eivät oikein enää edes uskalla aloittaa noita ketjuja. 10 vuotta sitten oli vähän toinen meininki.

Vierailija
10/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on se ongelma, että nykyään kaikkiin naiseuteen liittyviin ketjuihin tulee setämiesten ja jonnejen kööri rinkirunkkaamaan. Siksi ihmiset eivät oikein enää edes uskalla aloittaa noita ketjuja. 10 vuotta sitten oli vähän toinen meininki.

Sitä se äärioikeistolaisuus teettää, naisen arvo sen kuin laskee vaan ja tuollainen käytös koetaan ihan normiksi.

Vierailija
11/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lopullisena ongelmana ole se, ettei mo*deja valita minkäänlaisten testien taikka älykkyystulosten perusteella.

Vierailija
12/30 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelujen poistaminen on liian helppoa.

Vierailija
13/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas! Tätä ei vielä kukaan ollut poistanut, vaikka tuolla on monta sanaa josta joku voi vetää purut kuonoon. Hienoa! Eläköön! Mutta edelleen kiinostaisi se perimmäinen syy, että miksi niitä asiallisiakin keskusteluja pitää poistaa?? Tuolla on mallia yksi vastaus mutta tuskin se syy kaikilla on sama. Selittäkää ihmiset!!!

Ap

Vierailija
14/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ilmoittanut asiattomasta kommentista joka on ollut t o s i rivo.

En ole tajunnut että koko ketju poistuu.

Vai meneekö se niin?

Vierailija
15/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai meneekö se niin?

Mitä ihmeen asiatonta on rivossa kommentissa?

Vierailija
16/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai meneekö se niin?

Ymmärrän jos kommentti on loukkaava tai täysin asiaton mutta tuntuu, että minkä tahansa ketjun saa poistettua jos haluaa. Uskonto ja politiikka ketjut esim eivät yleensä elä kauaa.

Vierailija
17/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen sitä, miksi joitakin loukkaavia viestejä EI SAA poistettua. 

Olen monesti yrittänyt mutta ihan turhaan. 

Se on varmaan sitä, että toisten loukkaantuminen on sitä parempaa ja toisia taas saa ja pitääkin loukata.

Vierailija
18/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan sitä, että toisten loukkaantuminen on sitä parempaa ja toisia taas saa ja pitääkin loukata.

Musta taas tuntuu, että jokainen ketju joka edes mielikuvitusta pinnistäen saattaisi jotakuta loukata poistuu saman tien. Onhan se tietenkin totta, että vaikka sanoisi mitä niin aina siitä joku loukkaantuu.

Vierailija
19/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mitään esimerkkiä heittää?

Vierailija
20/30 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mitään esimerkkiä heittää?

Ilmoitin just asiattomaksi tuon Nanna Karalahti aloituksen ihan kokeilumielessä. Sielläpä se pomppii yhä. Onhan se periaatteessa asiatonta puida täällä pitkän ketjun verran yksityishenkilön elämää. Nanna ei nyt kuitenkaan ole mikään kansanedustaja tms. Kansanedustajistakin ketjut poistuu nopeammin.