Neumann syyttää Vain elämää -ohjelman suosiota veroveloistaan ja kai muutenkin isoista ulosottoveloista
Aikamoinen logiikka on tässä takana, kun suuremmat tulot hänet ovat köydyttäneet. Ei ole penaalin terävin kynä tämä heppu.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a5ac9a12-5275-4129-bb7f-593191…
Kommentit (16)
Lol. Onko Neumannin taso nyt romahtanut?
No suhteilla saa verovelkansa anteeksi niikuin moni muukin julkkis.
Verokonttuuriin olis kannattanut mennä.
Sä lakaisit minut maton alle
Nyt selaan nettiä yksinään
Myit rakkautta eniten tarjoavalle
Olit matkalla yksin ei mihinkään
Kuvasi tanssii mun ruudulla
Sulla on tuhansittain frendejä jo
Olen luoksesi eksynyt kulkukissa
En elä toivossa
Asun sun makuuhuoneessa
Numerosi sain sun ystävältä
Joka kutsui sua vain etunimeltä
Soitin sulle iltakymmeneltä
Mulle vastasi mies ääni käheänä
Kuulin naurusi taustalla
Mies vain vastasi
'väärä numero'
Olen luoksesi eksynyt kulkukissa
En elä toivossa
Asun sun makuuhuoneessa
Olen tässä sun Ritari Ässä
Nettitikkuja…
Jos tollasta kehtaa kirjotttaa ihan biisiksi asti, niin mitä voi nerolta odottaa.
Neumann on yrittäjä, jonka pitäisi hoitaa veronmaksu itse. Vrt. palkansaaja, jolla työnantaja hoitaa pidätykset.
Jos yrittäjä ei huolehdi veronmaksusta ennakkoveroina tai säästä tuleviin veroihin, käy just näin.
No mutta tärkeintä on ettei itse ole tehnyt mitään väärin. On vaan huono onni vaikka onkin ollut hyvä onni ja ..öö.. MUIDEN SYY!!!!
Lienee yleinenkin jako tuo, toiset kiroaa harvoja omia mokiaan vuosikymmeniä toiset taas ei tee mitään koskaan väärin vaan aina muut.
Kylläpä on epäkunnioittavaa käytöstä palstan tyttösiltä menestynyttä rokkikukkoa kohtaan. Hävetkää. Te ette olisi täällä ellei Neumann olisi äitinne mättään kastellut.
Onko Vain Elämää parkkeerannut Pertin autonkin sakkopaikoille?
Sitä voisi kuvitella ihmisen oppineen kerrasta jo 1980-luvulla, mutta kun ei niin ei.
"Rahaa tuli ovista ja ikkunoista, mutta vielä nopeammin sitä kului. Lopulta vauhdikas elämäntyyli vaati veronsa. Syksyllä 1986 Dingo Oy teki konkurssin [...] Yhtyeen lopettaessa hänelle jäivät käteen ainoastaan valtavat verovelat."
Jos ei yli viisikymppinen osaa ennakoida talouttaan ja ymmärrä, että verot pitää maksaa, niin voi voi. En ihan kauheaa empatiaa koe. Miten kehtaa vielä lehdessä valittaa.
ottaa pannuun. tuo neumanni. teki kaikki hittibiisinsä eräästä porilaisesta naisesta. neumann on vieläkin rakastunut samaiseen naiseen, ollut jo pikkupojasta lähtien. ei saanut naiselta vastarakkautta.
kyllä porilaiset asian tietävät, mutta ovat olleet hiljaa.
kun näkee naisen niin meinaa saada sydärin, mm mustaleski kipale tehty tästä naisesta. ei neumann ole voinut unohtaa tätä naista eikä pysty unohtamaan.
kyllä on vuosien varrella tehnyt hyvät rahat, kun otti tämän naisen elämäntarinan lauluihinsa. nainen ei ole saanut tietty ropoakaan, että turha neumannin nyt on itkeä olisi hoitanut raha-asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
ottaa pannuun. tuo neumanni. teki kaikki hittibiisinsä eräästä porilaisesta naisesta. neumann on vieläkin rakastunut samaiseen naiseen, ollut jo pikkupojasta lähtien. ei saanut naiselta vastarakkautta.
kyllä porilaiset asian tietävät, mutta ovat olleet hiljaa.
kun näkee naisen niin meinaa saada sydärin, mm mustaleski kipale tehty tästä naisesta. ei neumann ole voinut unohtaa tätä naista eikä pysty unohtamaan.
kyllä on vuosien varrella tehnyt hyvät rahat, kun otti tämän naisen elämäntarinan lauluihinsa. nainen ei ole saanut tietty ropoakaan, että turha neumannin nyt on itkeä olisi hoitanut raha-asiansa kuntoon.
Wau, onko totta? Ei lämmennyt edes nipan kultavuosina?!
Tai ei osaa lukea verokorttia ja käydä itse nostamassa veroprosenttia kun näyttää että tulot on ennakoitua suuremmat.