Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neumann syyttää Vain elämää -ohjelman suosiota veroveloistaan ja kai muutenkin isoista ulosottoveloista

Vierailija
03.07.2019 |

Aikamoinen logiikka on tässä takana, kun suuremmat tulot hänet ovat köydyttäneet. Ei ole penaalin terävin kynä tämä heppu.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a5ac9a12-5275-4129-bb7f-593191…

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei osaa lukea verokorttia ja käydä itse nostamassa veroprosenttia kun näyttää että tulot on ennakoitua suuremmat.

Vierailija
2/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Onko Neumannin taso nyt romahtanut?

Vierailija
4/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suhteilla saa verovelkansa anteeksi niikuin moni muukin julkkis.

Vierailija
5/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokonttuuriin olis kannattanut mennä.

Vierailija
6/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä lakaisit minut maton alle

Nyt selaan nettiä yksinään

Myit rakkautta eniten tarjoavalle

Olit matkalla yksin ei mihinkään

Kuvasi tanssii mun ruudulla

Sulla on tuhansittain frendejä jo

Olen luoksesi eksynyt kulkukissa

En elä toivossa

Asun sun makuuhuoneessa

Numerosi sain sun ystävältä

Joka kutsui sua vain etunimeltä

Soitin sulle iltakymmeneltä

Mulle vastasi mies ääni käheänä

Kuulin naurusi taustalla

Mies vain vastasi

'väärä numero'

Olen luoksesi eksynyt kulkukissa

En elä toivossa

Asun sun makuuhuoneessa

Olen tässä sun Ritari Ässä

Nettitikkuja…

Jos tollasta kehtaa kirjotttaa ihan biisiksi asti, niin mitä voi nerolta odottaa.

Vierailija
7/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neumann on yrittäjä, jonka pitäisi hoitaa veronmaksu itse. Vrt. palkansaaja, jolla työnantaja hoitaa pidätykset. 

Jos yrittäjä ei huolehdi veronmaksusta ennakkoveroina tai säästä tuleviin veroihin, käy just näin. 

Vierailija
8/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tärkeintä on ettei itse ole tehnyt mitään väärin. On vaan huono onni vaikka onkin ollut hyvä onni ja ..öö.. MUIDEN SYY!!!!

Lienee yleinenkin jako tuo, toiset kiroaa harvoja omia mokiaan vuosikymmeniä toiset taas ei tee mitään koskaan väärin vaan aina muut.

Vierailija
9/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on epäkunnioittavaa käytöstä palstan tyttösiltä menestynyttä rokkikukkoa kohtaan. Hävetkää. Te ette olisi täällä ellei Neumann olisi äitinne mättään kastellut.

Vierailija
10/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vain Elämää parkkeerannut Pertin autonkin sakkopaikoille?

Vierailija
11/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisi kuvitella ihmisen oppineen kerrasta jo 1980-luvulla, mutta kun ei niin ei.

"Rahaa tuli ovista ja ikkunoista, mutta vielä nopeammin sitä kului. Lopulta vauhdikas elämäntyyli vaati veronsa. Syksyllä 1986 Dingo Oy teki konkurssin [...] Yhtyeen lopettaessa hänelle jäivät käteen ainoastaan valtavat verovelat."

Vierailija
12/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on paskainen loppu.

Vierailija
13/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yli viisikymppinen osaa ennakoida talouttaan ja ymmärrä, että verot pitää maksaa, niin voi voi. En ihan kauheaa empatiaa koe. Miten kehtaa vielä lehdessä valittaa.

Vierailija
14/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa pannuun. tuo neumanni. teki kaikki hittibiisinsä eräästä porilaisesta naisesta. neumann on vieläkin rakastunut samaiseen naiseen, ollut jo pikkupojasta lähtien. ei saanut naiselta vastarakkautta.

kyllä porilaiset asian tietävät, mutta ovat olleet hiljaa. 

kun näkee naisen niin meinaa saada sydärin, mm mustaleski kipale tehty tästä naisesta. ei neumann ole voinut unohtaa tätä naista eikä pysty unohtamaan.

kyllä on vuosien varrella tehnyt hyvät rahat, kun otti tämän naisen elämäntarinan lauluihinsa. nainen ei ole saanut tietty ropoakaan, että turha neumannin nyt on itkeä olisi hoitanut raha-asiansa kuntoon.

Vierailija
15/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ottaa pannuun. tuo neumanni. teki kaikki hittibiisinsä eräästä porilaisesta naisesta. neumann on vieläkin rakastunut samaiseen naiseen, ollut jo pikkupojasta lähtien. ei saanut naiselta vastarakkautta.

kyllä porilaiset asian tietävät, mutta ovat olleet hiljaa. 

kun näkee naisen niin meinaa saada sydärin, mm mustaleski kipale tehty tästä naisesta. ei neumann ole voinut unohtaa tätä naista eikä pysty unohtamaan.

kyllä on vuosien varrella tehnyt hyvät rahat, kun otti tämän naisen elämäntarinan lauluihinsa. nainen ei ole saanut tietty ropoakaan, että turha neumannin nyt on itkeä olisi hoitanut raha-asiansa kuntoon.

Wau, onko totta? Ei lämmennyt edes nipan kultavuosina?!

Vierailija
16/16 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakkinen tyttö? Aino?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi