soodapuhdistus hampaille kokemuksia ?
Olisi kiva tietää myös minkä hintaista on Helsingissä ja suoraan ajan vain pelkästään tuohon puhdistukseen.
Monessa oli hinnat hammaskiven poiston yhteydessä hinnat.
Kommentit (24)
Soodapuhdistus on ihan ok, kun siihen tottuu. Ensimmäinen kerta oli aivan kauhea, en edes tajunnut mitä hammaslääkäri rupesi tekemään. Nykyään ei tunnu enää missään ja hampaat on kyllä puhtaat sen jälkeen.
Soodapuhdistus suuhygienistillä on eri asia kuin soodalla pesu kotona. Suuhygienistillä on laite, joka puhaltaa soodaa kovalla paineella hampaan pintaan. Minulla tulee herkästi värjäymää epätasaisen kiilteen takia, ja siihen tuo soodapuhdistus tepsii hyvin. Ei ole ollut mitään haittavaikutuksia.
Käytän kotona myös aktiivihiilijauhetta, joka poistaa värjäymiä ihan hyvin, mutta ei niin tehokkaasti kuin soodapuhallus. Aktiivihiilijauheessa on myös soodaa mukana.
Olen ollut kolmesti, suuhygienistikäynnin yhteydessä. Verrattain hyvin miellyttävä ja helppo toimenpide, huulten ympärille asennetaan muotti ja pitää vain malttaa olla nielemättä hetki, kun hygienisti suihkuttaa "pesurilla". Tulokset ovat olleet sen verran hyviä, että sen jälkeen mitään ei raaskisi enää syödä taikka juoda... Hampaat sitten värjääntyy taas pikkuhiljaa uudelleen.
Minä olen tyytyväinen soodapuhdistukseen, hammasluun väri on mikä on, en aio ottaa valkaisua. Kunhan ruskeat rannut putsataan pois niin se saa riittää.
Aivan saman suuntainen kokemus minulla. Suorittajana suuhygienisti.
Teki vielä pyytämättä. Harmittaa.